Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 23 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·43·44·45 >>

Citaat van: Cardname link: /forum/1/3071/607227 op: 29-09-2011 17:57:11

Hoe werkt die fontein in Walibi?

Doormiddel van een mannetje achter de schermen in een hokje die op camera's mee kijkt en het geluid hoort door microfoontjes. Daarnaast kan hij zelfs spreken door een microfoon in het controlecentrum. Ook daar kan hij geluid en waterstralen sturen.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline maxim
Citaat van: Hanna link: /forum/1/3071/606163 op: 25-09-2011 20:28:18

Je hebt zo van die kaarten van Itunes, als je die code ingeeft in Itunes, kan je liedjes kopen. Wel, kan je die liedjes ook op je mp3 zetten, als dat een mp3 van bv. het merk "sweex" is?

Ik dacht dat liedjes in Itunes altijd als .m4p worden opgeslagen. Is dit ook zo voor aangekochte nummers ? (aan de Apple gebruikers)
Met wat convecteer werk moet het dan lukken

Met vriendelijke groet, Maxim De Donder

Moderator
iTunes slaat gewoon .mp3 op

Snap niet waar mensen de wijsheid vandaan halen dat het .mp4's zijn...
Vroeger zat er een beveiliging op de nummers in iTunes waardoor je niet vrij was in het kopiëren en overzetten van de aangekochte nummers.
Ondertussen is deze DRM verdwenen...

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

*schopje*

Wij zijn op school al een lange tijd bezig met een soort Webcast voor onze school. Nu werd mij gevraagd om het logo wat spectaculairder te maken en ik was de aangewezen persoon om het klusje volgens hen te kunnen klaren omdat ik Adobe After Effects heb. Nu willen zij graag het volgende. Het logo van de school wordt eerst getekend, vervolgens wordt er een soort rare vertakkingen uit het logo die krullen langs het logo naar beneden en vormen daar de naam van de school. Vervolgens komt er vuur vanuit het logo en gaat via 2 kanten de vertakkingen door waarbij deze worden ingekleurd. Bij de naam dooft deze vlam en is alles ingekleurd.

Nou heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Ik heb Adobe After Effects en ik denk dat het daar voor een groot deel wel mee mogelijk is (ook als Illustrator en Photoshop te pas moeten komen is het geen probleem want die hebben we op school).

Nu is mijn vraag wie kan mij uitleggen hoe dit moet?

Alvast bedankt!

Ik heb vandaag mijn telefoon gerooted (galaxy mini) maar met het opstarten zie ik steeds weer hetzelfde, en dat doet hij al een hele poos, moet ik wachten en wachten en wachten. of is het over een poos afgelopen en doet ie het.

En als het niet zo hoort hoe kan ik het dan weer herstellen? Please help! 

(gedaan met deze tutorial http://www.ohwzo.nl/2011/07/21/hoe-installeren-galaxy-mini-s5570-android-gingerbread-2-3-4-updaten-a...)

Laat maar het is me eindelijk gelukt naar veel kijken, zoeken en zweten  :hypocr:

Eerst volgende park: Phantasialand (13-10-14)

2014 (13x): 4x Walibi, 3x Slagharen, 1x Heide-Park, 1x Toverland, 1x Drouwenerzand, 2x Mirabilandia, 1x Moviepark Germany

Nog in de planning voor 2014: Efteling, Phantasialand en Slagharen

Offline Hanna
Ik vraag me af hoe je juist een hyperlink kunt invoegen. Zo bv. in een zin: "Klik dan hier." en hier is dan een link naar een site. Ik weet niet precies hoe dat moet. 

29 december!

Citaat van: Hanna link: /forum/1/3071/614758 op: 25-10-2011 20:28:37

Ik vraag me af hoe je juist een hyperlink kunt invoegen. Zo bv. in een zin: "Klik dan hier." en hier is dan een link naar een site. Ik weet niet precies hoe dat moet. 

[ url= *link* ] *tekst* [ /url ]

Maar dan zonder spaties.

Offline Hanna
Bedankt! Zo dus? Klik hier! Jaa! Het werkt!

29 december!

Als je online kaarten reserveert bij Pathé, moet je aangeven hoeveel kaarten je wilt en voor wie ze zijn: volwassenen, kinderen, senioren, etc. Er staat ook Student ATM/Online/MOB tussen, mijn vraag is: zijn dit kaarten die voor elke student geldig zijn? En zo ja, moet je nog een campuskaart o.i.d. meenemen?

Offline Weeke
Ok, voor de natuurkundige onder ons, een vraagje:

Ik heb deze schakeling gegeven, met alleen deze gegevens.
Nu is de vraag (waar of niet waar): U1 = U2 (dus U in 1 hetzelfde als U in 2)
Als antwoord heb ik, na correctie, 'waar' terwijl als ik nu kijk ik niet waar zou zeggen
Later komt dan de vraag: U1 > U4 waar ik 'waar' heb ingevuld, wat dus niet zou moeten kloppen met het antwoord daarvoor.

Mijn vraag dus, wat klopt er wel, en wat klopt er niet, want ik kom er echt niet meer uit...
Is U1 = U2, of is U1 > U4, of klopt het allebei, en waarom dan?

Alvast héél erg bedankt!

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Pfoe, mijn natuurkunde is al wel erg ver weggezakt, even kijken of ik het nog weet...

De spanning (U) in een parallelschakeling is overal gelijk en in een serie tel je ze op voor een totale spanning.
Dan zou ik zeggen dat U2 + U3 = U4. (U2 en U3 in serie, U2 en U3 parallel met U4)
Als je dan het 'blokje' onderin (met 2, 3 en 4) even als een geheel ziet, ligt het in serie met U1 en is U1 = U2 + U3 + U4.

Dat is het meest logische dat ik kan bedenken en dan zou U1 = U2 niet waar zijn.
En mocht mijn redenering kloppen, dan is U1 > U4 wel waar.

Heeft iemand enig idee hoe de muziek heet op 3:20 van dit filmpje hij komt me namelijk nogal bekend voor 

de theme song van Faily odd parents lijkt het heel erg op:

Link verwijdert, Filmpje zonder beeld.

Dit is een nummer dat gebruikt is in de Disney film Aladdin, en wordt gezongen door de geest uit de fles:

Vanaf 1.55min

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Heel erg bedankt

Offline Weeke
Citaat van: Remkoow link: /forum/1/3071/617058 op: 02-11-2011 19:13:51

Pfoe, mijn natuurkunde is al wel erg ver weggezakt, even kijken of ik het nog weet...

De spanning (U) in een parallelschakeling is overal gelijk en in een serie tel je ze op voor een totale spanning.
Dan zou ik zeggen dat U2 + U3 = U4. (U2 en U3 in serie, U2 en U3 parallel met U4)
Als je dan het 'blokje' onderin (met 2, 3 en 4) even als een geheel ziet, ligt het in serie met U1 en is U1 = U2 + U3 + U4.

Dat is het meest logische dat ik kan bedenken en dan zou U1 = U2 niet waar zijn.
En mocht mijn redenering kloppen, dan is U1 > U4 wel waar.
Precies mijn redenering dus...
Na navragen op school vandaag blijkt dit ook te kloppen.
Ik heb het dus of verkeerd gecorigeerd, of de leraar heeft dat gedaan

Toch bedankt voor je antwoord!

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Weet iemand misschien wat een Elektromagnetisch Spectrum is en wat het te maken heeft met een regenboog? Kan er zelf niet uit komen...

Het zou fijn zijn als ik voor morgen het antwoord heb. Is namelijk van belang bij mini werkstuk dat ik vandaag heb opgekregen.

Alvast bedankt!

Offline DVHtje
Weet iemand misschien hoe dit liedje heet?

Wie weet waar ik witte chocolade kruidnoten kan kopen? Dus geen assorti, maar echt alleen de witte?

'Sluit je ogen niet, durf te Dromen!'

Misschien bij de Sligro? bij de meeste gewone winkels niet geloof ik.

Pagina: 23 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·43·44·45 >>