Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 2 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·43·44·45 >>

Moderator
hebben jullie simpele torturials voor photo shop cs3?
ik snap er namelijk niks van

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline Duc
op google warschijnlijk. Ook een vraagje:
Het geluid van mijn computer heeft een heliumstemmetje. Hoe moet je dat veranderen

Trek het bovenstaande in twijfel.

Offline Jasper
Denk dat je het zo kunt oplossen:

Reschtsonder in de taakbalk moet een icoontje zitten van het geluid. Niet die luitspreker maar een andere.
Klik hierop en hier kun je het level van het geluid omlaag halen.

Offline Jop
Ik heb nog een vraagje:

Ik wil van latex een masker maken.
Van klei heb ik een vorm gemaakt waar ik deze latex op kan smeren.
Dit heb ik al 3x gedaan, maar zonder veel succes.
Er zit telkens heel veel reliëf en belletjes in het resultaat.

Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik een mooi glad masker kan maken met latex?
Alvast bedankt voor de gene die mij kunnen helpen.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Offline tiksen
NVT

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Citaat van: Jop link: /forum/1/3071/93968 op: 11-06-2008 17:05:47

Ik heb nog een vraagje:

Ik wil van latex een masker maken.
Van klei heb ik een vorm gemaakt waar ik deze latex op kan smeren.
Dit heb ik al 3x gedaan, maar zonder veel succes.
Er zit telkens heel veel reliëf en belletjes in het resultaat.

Mijn vraag is: Weet iemand hoe ik een mooi glad masker kan maken met latex?
Alvast bedankt voor de gene die mij kunnen helpen.

Kun je niet beter een mal maken van het kleimasker, en daarin de latex gieten?

Offline Jop
Citaat van: tiksen link: /forum/1/3071/94797 op: 14-06-2008 20:14:52

Sorry Jop ik kan je niet verder helpen.
Maar wel een vraag aan jou

lLeg eens uit wat voor masker het dan wordt en hoe je het maakt?

Hoe ik het maak had ik al uitgelegd, alleen kreeg ik geen mooie resultaten.
Misschien kan ik morgen wat foto's van de kleivormen plaatsen.

En in de catacombe snelt de graaf zijn dochter na, zonder haar ooit te vinden...

Citaat van: Jop link: /forum/1/3071/94832 op: 14-06-2008 21:25:54

Hoe ik het maak had ik al uitgelegd, alleen kreeg ik geen mooie resultaten.
Misschien kan ik morgen wat foto's van de kleivormen plaatsen.

Dat snap ik wel, maar ik bedoel dat je van die kleivorm een mal maakt en daar de latex in giet

Offline Jop
Daar had ik ook al aan gedacht, maar dan krijg ik wel een heel dun en breekbaar stukje klei.
En als je zo'n mal vol giet, dan krijg je toch geen masker, maar een klopje latex?

Citaat van: Jop link: /forum/1/3071/94835 op: 14-06-2008 21:31:39

Daar had ik ook al aan gedacht, maar dan krijg ik wel een heel dun en breekbaar stukje klei.
En als je zo'n mal vol giet, dan krijg je toch geen masker, maar een klopje latex?

Daar heb je ook wel weer een punt ja : )

Offline Duc
idd, maar als je belletjes krijgt moet je denk ik de lucht eruit strijken. latex wordt hard als er lucht bijkomt...

een heel ander vraagje:
ik ben verkouden en ik blijf verkouden, al bijna een wek. wat moet ik hiertegen doen, want neusdruppels helpen niet en ik moet alleen maar snuiten.

tweede vraag:
waar staat het archief??

Trek het bovenstaande in twijfel.

Je eerste vraag:

Er is weinig tegen te doen, dan de ouderwetse drink veel thee. Houd jezelf warm en leeg je neus goed therapie Ik weet dat het irritant is. OOHJA belangerijk: Neusdruppel mag je maar 1 tot 2 weken gebruiken. Anders wordt het slecht voor je

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Citaat van: Duc link: /forum/1/3071/94894 op: 15-06-2008 00:23:55

een heel ander vraagje:
ik ben verkouden en ik blijf verkouden, al bijna een wek. wat moet ik hiertegen doen, want neusdruppels helpen niet en ik moet alleen maar snuiten.

Heb je niet gewoon hooikoorts dan? Ik loop er ook al een week van te snotteren.

Ik heb ook hooikoorts maar ik snotter er niet van hoor alleen jeuken me oen en mn neus de hele tijd. Totdat ik vandaag mn medicijnen weer eens heb ingenomen. Het werkt

Groetjes, Wesley

Ik heb even een vraagje aan de vele fotografen hier op het forum: ik lees en hoor vaak dat je bij veel fotografen een bepaalde stijl kunt herkennen, maar waar herken je die eigenlijk aan? Aan bepaalde perspectieven, onderwerpen, scherpte, kleuren? Ik ben er vrij benieuwd naar, maar zelf lukt het me niet echt duidelijke stijlen in foto's te herkennen : )

Je kan ze eigelijk aan alles herkennen. Maar meestal aan ''wat'' een fotograaf fotografeert. Op mijn foto`s zie je vaak dat ik met Macro bezig ben.

Sommig efotograven doen van alles wat. Om daar nu weer een stijl in te ontekken, zou je eens moeten kijken waar dat hij op schepr heeft gesteld. Het licht, en hoe de foto is afgedrukt. (of is geplaats in geval van Internet)

Groetjes, Wesley

Deze vraag stond ook al in het musicaltopic maar hier vond ik hem wel wat opvallender. Ik ga in December naar de musical Ciske de Rat en ik wilde vragen of er mensen zijn die er al zijn geweest en hoe ze hem vonden. En nog eentje, hoe is dat nou met die combinatie van Cis de Man en Ciske de Rat door elkaar?

Citaat van: willm-kr link: /forum/1/3071/97518 op: 21-06-2008 20:36:01

Deze vraag stond ook al in het musicaltopic maar hier vond ik hem wel wat opvallender. Ik ga in December naar de musical Ciske de Rat en ik wilde vragen of er mensen zijn die er al zijn geweest en hoe ze hem vonden. En nog eentje, hoe is dat nou met die combinatie van Cis de Man en Ciske de Rat door elkaar?

Deze vraag heb je daar al gesteld, lijkt me dat hij daar ook beantwoord kan worden.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Weet ik maar het is een vraag en het lijkt me wel gepast om het in een vragentopic te zetten of niet?

Als je in een topic een vraag stelt hoeft deze niet nogmaals in een ander topic gesteld te worden.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Pagina: 2 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·43·44·45 >>