Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 14 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·43·44·45 >>

Offline Nick
Ik wil de nieuwe LG Viewty kopen. Waar kan ik dit toestel het goedkoopst en simlock vrij kopen?

Kijk bij een prijs vergelijk site.
Kelkoo is een goede. 

Hoe zet je ook al weer foto's in het balkje boven sommige topics

<b>Blog:</b> Vakantie en eten... Wat wil je nog meer!?

Moderator
@Niick; ik kan je aanraden geen LG te kopen. Heb er zelf een, zijn echt de vervelendste telefoons die er zijn! Hangen continu vast, vallen vaak uit, en de knopjes werken vaak niet/niet goed.

Next stop... The Twilight Zone

Offline Nick
Nou, ik heb nu de LG Secret KF750, en ík vind hem prima werken!

@ HolleBolle: Volgens mij worden die er automatisch boven geplaats. Tenminste bij de Foto Trip Reports wel.

Offline Carlo
Hey, ik heb een van-alles-en-nog-wat-vraag!  

Ik ben een complete leek wat betreft mobiele telefonie, en ik zit met een klein dingetje waar ik niet uitkom.
Als ik een foto wil sturen naar mijn Twitter-account, komt die foto gewoon op Twitter te staan, geen probleem.
Maar... ik kan er geen begeleidende tekst bijzetten, terwijl een ieder ander dat wel kan!

Dus iets doe ik fout.
Kan iemand mij uitleggen wat de juiste volgorde van handelingen is, en waar ik zo'n Twitterbericht naar toe moet sturen?
Dank!

(Mag gewoon via pm, dan vervuilt dit topic verder niet zo.)

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hangt ook van je telefoon af...

Ik heb 'n applicatie die gelinkt is aan Twitpic (dus niet twitter) en daar kun je 'n berichtje en foto plaatsen, rechtstreeks vanaf je Telefoon.
De app zorgt er dan voor dat (net als bij gewone twitpic op de pc) de tweet wordt geplaatst.

Voor mijn Nokia E71 gebruik ik Twitpicplus

Offline Carlo