Forum: Het vanalles en andere dingen vragentopic

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 14 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·43·44·45 >>

Offline Nick
Ik wil de nieuwe LG Viewty kopen. Waar kan ik dit toestel het goedkoopst en simlock vrij kopen?

Kijk bij een prijs vergelijk site.
Kelkoo is een goede. 

Hoe zet je ook al weer foto's in het balkje boven sommige topics

<b>Blog:</b> Vakantie en eten... Wat wil je nog meer!?

Moderator
@Niick; ik kan je aanraden geen LG te kopen. Heb er zelf een, zijn echt de vervelendste telefoons die er zijn! Hangen continu vast, vallen vaak uit, en de knopjes werken vaak niet/niet goed.

Next stop... The Twilight Zone

Offline Nick
Nou, ik heb nu de LG Secret KF750, en ík vind hem prima werken!

@ HolleBolle: Volgens mij worden die er automatisch boven geplaats. Tenminste bij de Foto Trip Reports wel.

Offline Carlo
Hey, ik heb een van-alles-en-nog-wat-vraag!  

Ik ben een complete leek wat betreft mobiele telefonie, en ik zit met een klein dingetje waar ik niet uitkom.
Als ik een foto wil sturen naar mijn Twitter-account, komt die foto gewoon op Twitter te staan, geen probleem.
Maar... ik kan er geen begeleidende tekst bijzetten, terwijl een ieder ander dat wel kan!

Dus iets doe ik fout.
Kan iemand mij uitleggen wat de juiste volgorde van handelingen is, en waar ik zo'n Twitterbericht naar toe moet sturen?
Dank!

(Mag gewoon via pm, dan vervuilt dit topic verder niet zo.)

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hangt ook van je telefoon af...

Ik heb 'n applicatie die gelinkt is aan Twitpic (dus niet twitter) en daar kun je 'n berichtje en foto plaatsen, rechtstreeks vanaf je Telefoon.
De app zorgt er dan voor dat (net als bij gewone twitpic op de pc) de tweet wordt geplaatst.

Voor mijn Nokia E71 gebruik ik Twitpicplus

Offline Carlo
Citaat van: Timmert link: /forum/1/3071/435454 op: 11-08-2010 20:18:35

Hangt ook van je telefoon af...

Ik heb 'n applicatie die gelinkt is aan Twitpic (dus niet twitter) en daar kun je 'n berichtje en foto plaatsen, rechtstreeks vanaf je Telefoon.
De app zorgt er dan voor dat (net als bij gewone twitpic op de pc) de tweet wordt geplaatst.

Voor mijn Nokia E71 gebruik ik Twitpicplus

Klopt, ik stuur het ook naar Twitpic. De foto's gaan goed, maar de teksten gaan niet mee...
Ik heb overigens een Nokia XpressMusic.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Volgens de Ovi store zou dit dan voor je telefoon geschikt zijn:

http://store.ovi.com/content/1655?clickSource=search

Offline vic962
dit is mischien een redelijke stomme vraag maar ik moet t toch weten  bestaat er zoiets dat aan de ene kant een stopcontact is en aan de andere kant zon stekker voor in de auto want ik ga op vakantie en als ik dan iets op wil laden is zoiets wel makkelijk

Natuurlijk bestaan die:

http://www.allekabels.nl/display.php?cat=1740&group=327&gclid=CPqy5OTRs6MCFYN_3godRUBE3w

Let wel even op het wattage, want dat is natuurlijk een stuk lager. Maar voor MP3 spelers etc goed geschikt

Ik heb hier ook een probleempje. Mijn geluid doet het niet.
Terwijl het geluid wel aanstaat. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Even kijken of alle kabeltjes wel vastzitten en het geluid in windows of de speler die aanstaat niet uitstaat

Ja, ik zag al waar het probleem aanzat. Alles stond op dempen. 

Bedankt! 

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Offline vic962
Citaat van: Timmert link: /forum/1/3071/435767 op: 12-08-2010 11:39:18

Natuurlijk bestaan die:

http://www.allekabels.nl/display.php?cat=1740&group=327&gclid=CPqy5OTRs6MCFYN_3godRUBE3w

Let wel even op het wattage, want dat is natuurlijk een stuk lager. Maar voor MP3 spelers etc goed geschikt

eigenlijk is hij voor een laptop op te laden of in ieder geval dat hij niet op raakt  gaat dat ook

Moderator
Ja hoor, een laptop gebruikt niet zo veel stroom. Maar lees op je laptop-voedingsadapter effe goed hoeveel watt hij gebruikt en check of de omvormer die je wilt kopen dat ook aankan.

Ik heb ook een vraagje!
Ik heb een computer met Windows XP en daar staat natuurlijk ook patience op. Alleen is het een hele oude en lelijke versie:

Terwijl mijn zus, die ook XP heeft, een veel mooiere heeft. Kan ik ergens een nieuwere versie downloaden?

Misschien even updates laten draaien in je computer?
Weet niet of het werkt hoor

verwijderd

Pagina: 14 van 45 (884 items)
<< 1·2·3·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·43·44·45 >>