Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 8 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·56·57·58 >>

Ik heb hier ook nog wel eentje.

Ik probeer via BitComet iets binnen te halen. (een bron voor een simulatie)
Maar na 83% begeeft ie het en komt niet verder dan 12kbps.

Wie o wie kan mij helpen?

Offline Baart
Gewoon rustig afwachten. Met een beetje geluk komen er snel weer meer seeders online, en ook al download je met 12kb/s, je download in ieder geval

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Offline apple
niet echt een probleem, maar hoe kan ik een filmopname van mijn beeldscherm maken zonder camera? zoals een printscreen. of kan dit niet?

Blog: pompidom

Edit: Lezen is ook een kunst

Offline Baart
Citaat van: apple link: /forum/1/229/163773 op: 23-01-2009 17:00:11

niet echt een probleem, maar hoe kan ik een filmopname van mijn beeldscherm maken zonder camera? zoals een printscreen. of kan dit niet?

Hier zijn speciale programmaatjes voor. Ik heb het zelf nooit gebruikt, dus heb er geen verstand van, maar na wat Googlen kwam ik hier uit. Ik zou zeggen, probeer het eens

Offline Weavel
Citaat van: apple link: /forum/1/229/163773 op: 23-01-2009 17:00:11

Camstudio is daar een goed middel voor. Dit vind je hier of gebruik deze directe link om te downloaden.

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Offline apple
oke bedankt.

Blog: pompidom

Offline maxim
Citaat van: Weavel link: /forum/1/229/157378 op: 03-01-2009 09:51:23

Dan word je heerlijk doorgelinkt naar de website van Microsoft waar de werkelijk oplossing nauwelijks beschreven staat...
nee dan komt er een lijst met vinkjes en als er ergens geen vinkje staat wordt dat onderdeel gerepareerd

Met vriendelijke groet, Maxim De Donder

Offline Weavel
Citaat van: maxim link: /forum/1/229/163788 op: 23-01-2009 17:17:12

nee dan komt er een lijst met vinkjes en als er ergens geen vinkje staat wordt dat onderdeel gerepareerd

Reactie van 20 dagen geleden, absoluut niet meer actueel. Ik heb in ieder geval het nog nooit meegemaakt, kan ik je wel zeggen met 13 jaar microsoft ervaring zeg maar

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

als ik op msn met pc naar pc wil bellen. dus met zo'n micro mislukt het altijd. er komt op: er is geen geluidskaart geinstaleert of geselecteerd.
waar kan je dat installeren of selecteren?

Dit moet je instellen:

(op je MSN) Instellingen > Audio en Video instellen

Loop dat menu door, stel je eigen geluidskaart enzo in, en het komt  goed.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

volgend probleem.
als ik wil openen komt er op: de wizzard audi en video instellen kan niet worden uitgevoerd

:'(

Kun je daar is een screen van sturen, van die foutmelding?

Groetjes, Wesley

Ik had eigelijk gehoopt dat er een foutcode in het venstertje stond, dan kon ik veel meer voor je betekenen.

Ik raad je aan om eens te googlen op dit probleem. Of afwachten op een ander forumlid, maar die kan denk ik niet veel meer doen als dat ik nu doe.

Groetjes, Wesley

Offline Baart
Heb je überhaupt wel geluid? Het lijkt me dat je geluidskaart niet (goed) geïnstalleerd is.
Anders kan het ook gewoon aan je MSN liggen. Als je een beta-versie hebt (de laatst uitgebrachte MSN, in testfase) kan het zijn dat die functie nog niet werkt. Misschien helpt het als je een (wat oudere) officieel uitgebrachte Messenger download.

Als dit nog niet werkt, zou ik gewoon Skype, Teamspeak of Ventrilo gebruiken, als ik jou was

bedankt, op Skype werkt het wel. ik ga nu msn eens herinstalleren.

EDIT: nieuwe msn gedownload. ik wist trouwens niet dat er al nieuwe versie was  en nu werkt het

Ik heb een klein vista probleempje...
Ik kan wel MP3 files afspelen in WMP (Windows Media Player) maar niet in WMM (Windows Movie Maker)... En in game zoals NFS of RCT3 werkt et ook niet... Op YouTube konden ze me niet anders helpen met: jah dan moet je converten maar de meesten converters kosten zo ie zo geld (als je een multi converter wil). En aangezien heel veel muziek in MP3 word geupload heb ik een probleem ^^

Gr. Robin

[center]Website|YouTube|Twitter|Profiel[center]

Offline Baart
Weet je zeker dat het wel .mp3 bestanden zijn die je probeert af te spelen, en geen .wma bestanden?

Offline laszlo
En als je hem alsnog wilt converten. www.media-convert.com

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Pagina: 8 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·56·57·58 >>