Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 55 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

Offline Gianni
Ik heb toevallig eergisteren of een dag ervoor, mijn videokaart geüpdatet. Minecraft en GTA iv draaide niet zo lekker en nu wel.
Gisteren ook even kapje eraf gehaald om ventilator goed schoon te maken want er zat me een partij stof in!
Kan het ook daaraan liggen, of niet?
En hoe kom ik erachter welke code da dat is, want BSOD is best snel weer verdwenen..

Offline BBP
Dat staat op de site die ik net postte. Windows herstart na een BSOD automatisch na 3 seconden. Dat kun je uitschakelen, maar dan moet je wel steeds handmatig je computer resetten. Bovendien moet het nog een keer gebeuren.
Maar een videokaart-upgrade is vaak een goed begin, in combinatie met heftige 3d-spellen kunnen sommige kaarten voor problemen zorgen.

Als je geen zin hebt om de automatische herstart uit te zetten, kun je ook bijhouden wanneer het gebeurt, en of het wegblijft als je bepaalde (meestal iets wat je recent geïnstalleerd hebt) programma's niet opstart.
(Zelf had ik ooit problemen met mijn lievelingsspel uit 1999, dat ik net op een Vista uit 2007 had geïnstalleerd. Als ik het gespeeld had, kreeg ik een BSOD bij het afsluiten, waarna de PC zich herstartte. Het probleem deed zich niet voor als ik het spel niet speelde. De veroorzaker was mijn ATI Radeon grafische kaart en ik kon er niets aan veranderen, en een nieuwe kaart á 300 euro voor 1 spelletje, al was het mijn lievelingsspel, was me toch wat te gortig. Slikken of stikken dus. Ik koos slikken.)

Het stof uit de ventilator verwijderen is altijd goed voor het systeem. Als er teveel stof is, kan de computer niet goed afkoelen en zal hij een stuk trager worden. BSOD's zal het waarschijnlijk niet veroorzaken.

Een tijdje terug heb ik hier een vraag gepost over mijn fps.
Ik heb ook de support van het spel gebruikt, en zij zeiden dat ik mijn driver moest updaten.
Ik kreeg een downloadlink, en downloade het.
Toen kon ik kiezen tussen 'Snel' of 'Aangepast' instaleren.
Als eerste koos ik voor snel. Alles ging goed en wel, maar het hielp geen ene bak.
Toen koos ik voor 'Aangepast', dat leek te werken, maar plots:
Mijn scherm viel uit, met alleen een wit balkje dat aan en uit ging. (zo'n balkje als je typt.)
Ik heb lang gewacht, maar niks kwam daarna.
Ik heb mijn laptop dichtgeklapt, en hem uitgezet.

Vervolgens moest ik een systeemherstel doen, altijd gezellig.
Dus nu is mijn vraag, wat doe ik verkeerd?
Ik heb het al 2 keer gehad, en ben benieuwd wat jullie ervan denken.

Groet, Bas.

Proberen is de eerste stap richting falen.

Offline Tjomme
Ik werk op Firefox, dat ging altijd prima. Maar nu is het zo als ik een nieuw tabblad open hij een paar minuten stil blijft staan. Ik kan dan niks meer doen op firefox, naar een paar minuten doet ie weer gewoon. Alleen bij een volgende keer heb ik precies hetzelfde weer.
Weet iemand hoe dit kan? En hoe het is op te lossen?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Weet iemand goede software waarmee je kan opnemen wat er op je scherm gebeurd?
En dan het liefste een programma waar ik het opnamegebied mee kan instellen.

Offline BBP
BB Flashback Express. Gebruik ik al jaren met veel plezier.

weet iemand wat ik moet doen om whatsapp op mijn computer te krijgen, bluestacks werkt niet, want dan krijg ik de melding: bluestacks doesn't detected your grafic driver card ofzoiets. en ik krijg dat niet opgelost!

Offline GJV
Is er niet, wil ik namelijk ook al heel lang aangezien ik niet altijd oog heb voor mijn telefoon als m'n PC aanstaat. Ben er ooit is een dag mee bezig geweest, maar kreeg het niet voor elkaar.

ik heb bluestacks er ooit opgehad alleen, nu wil hij niet meer installeren erg jammer dus!

Hallo,
Ik heb een probleem, ik heb een apple tv kastje gekocht en aangesloten op mijn beeldscherm (pc-monitor).
Alles werkt perfect , maar het geluid is een probleem. In mijn monitor zitten geen speakers en daardoor moest ik dus een optische kabel in mijn speaker doen, en die aansluiting zat niet in mijn speakers.
Dus ik heb een koppelstukje gekocht en aangesloten past allemaal enzo, maarja er komt geen geluid.
Als iemand dit weet zou het heel fijn zijn, dit is de link van de pagina van het koppelstukje [url/]http://www.allekabels.nl/optische-kabels/5/1145698/verloopstekker.html

Roland Mack een groot man

Moderator
Jou Apple tv stuurt een optisch (digitaal) signaal uit, en jou speakers hebben een analoog signaal nodig. Dus wat je nu hebt gedaan zal nooit werken.
Je zult dus een kastje moeten hebben wat van het digitale signaal een analoog signaal maakt.
Zit er toevallig een koptelefoon aansluiting op je beeldscherm? Dan zou je hier je speakers op kunnen aansluiten.

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Offline Tjomme
Als ik het Efteling reglement wil downloaden via de site van de Efteling, moet ik een username en wachtwoord invoeren. Een zogenaamde HTTPS Authentication, maar hoe kom ik hierdoor?

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

http://www.efteling.com/media/Pdf/Parkreglement.jv.pdf

Offline Tjomme
Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/711818 op: 11-12-2012 21:56:30

http://www.efteling.com/media/Pdf/Parkreglement.jv.pdf

Dank je wel, nu kan ik hem wel zien!

Offline Tjomme
Op de een of andere manier kan ik firefox niet meer openen. Als ik er op druk laad hij het wel heel even. Maar daarna gebeurd er niks meer.

Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik het kan verhelpen?

Offline Weeke
Dat probleem heb ik ook wel eens gehad, oorzaak is mij nog steeds onbekend. Bij mij hielp het om af- en weer aan te melden. Probeer dat anders eens, of pc opnieuw opstarten

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Tjomme
Opnieuw opstarten is helaas niet gelukt. Ik zal het morgen vandaag wel proberen opnieuw aan te melden.

Bedankt in ieder geval!

Offline Tjomme
Ik heb het net proberen te deïnstalleren, alleen werkt dat niet. Hij geeft namelijk aan dat ik firefox eerst moet sluiten voordat ik verder kan gaan, maar ik kan het niet eens openen??

Offline Weeke
Anders moet je even bij "Taakbeheer" kijken, bij het tabblad "Processen" zoeken naar firefox.exe en die beëindigen. Dan zou je hem kunnen verwijderen, dan is ie namelijk helemaal afgesloten. Kan ook zijn dat hij het dan weer doet, moet je ff proberen

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Tjomme
Een paar keer zo gedaan, alleen kan ik het nog steeds niet openen.

Moet anders nu aan IE wennen 

Pagina: 55 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>