Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 54 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>

dit is het grote problemen topic, niet het van alles en nog wat vragen topic
maar bedoel je 3d of 2d? voor 3d is blender het handigst.

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/1/229/696090 op: 20-09-2012 13:45:53

dit is het grote problemen topic, niet het van alles en nog wat vragen topic
maar bedoel je 3d of 2d? voor 3d is blender het handigst.
3d.

Weet iemand hoe ik mijn fps kan verhogen?
Als ik bij het gamen mijn instellingen op zijn laagst heb staan komt hij maar net tot de 7-8.
Iemand?

Proberen is de eerste stap richting falen.

Offline BBP
Afgezien van:
-onnodige programma's uitzetten;
-overbodige processen uitzetten (downloaden of uploaden, virusscanner);
-en ervoor zorgen dat je PC-geheugen genoeg beschikbare ruimte heeft,probeer hem niet voller te zetten dan 80%;
-de ventilator van de computer goed schoonmaken;
-ervoor zorgen dat die ventilator vrij staat, zodat de PC genoeg koelte krijgt.

Mocht dat allemaal niet helpen, dan zal misschien het spel wat te zwaar kunnen zijn voor je computer, qua systeemeisen. Het kan zijn dat dat aan een specifiek onderdeel ligt: sommige grafische kaarten werken niet zo goed. Ik heb regelmatig problemen met mijn ATI. Maar als dat het probleem is, dan kun je beter om hulp vragen bij de makers van het spel. Het kan zelfs zo zijn dat het spel gewoon niet al te best in elkaar zit: kijk eens of andere gebruikers van het programma hetzelfde probleem hebben.

Citaat van: BBP link: /forum/1/229/697853 op: 27-09-2012 22:45:22

-onnodige programma's uitzetten;

Doe ik altijd, behalve Spotify, voor de muziek.

-overbodige processen uitzetten (downloaden of uploaden, virusscanner);

Ook altijd.

-en ervoor zorgen dat je PC-geheugen genoeg beschikbare ruimte heeft,probeer hem niet voller te zetten dan 80%;

Hij staat nog niet op op de 50%.
Hier ligt het dus niet aan.

-de ventilator van de computer goed schoonmaken;

Gebeurt om de 2 weken, goed met de stofzuiger erover.

-ervoor zorgen dat die ventilator vrij staat, zodat de PC genoeg koelte krijgt.

Na lang spelen wordt het gebied rondom warmer, maar de prestaties gaan er niet slechter/beter op.

Het gebeurt alleen bij multiplayer, maar ik denk dat het gedeeltelijk aan het spel ligt.
Als ik bv. Minecraft MP doe, gaat hij super vloeiend.
Ik zal de Technical Support van het spel even informeren, kijken of hun een oplossing hebben.

Alsnog bedankt!

Proberen is de eerste stap richting falen.

Offline BBP
Als ik jou was, zou ik het echt in ieder geval een keertje proberen zonder Spotify. Gewoon de stereo in de kamer aanzetten, leuke plaat opzetten...

Help!!

Mijn eftelchannel kanaal is verwijderd. Ik weet niet precies waarom maar ik weet zeker dat er niet gehackt is.

Het account is waarschijnlijk verwijderd omdat:
- Ik niet 16 ben,, raadsel waarom je 16 jaar of ouder in een keer moet zijn.
- of iets met auteursrechtschendig terwijl ik een goede reputatie heb.

Kan iemand me helpen?

Ik weet dat de vraag niet echt bij rct3 vraag en antwoord past.

Dit heeft waarschijnlijk te maken doordat Youtube nu alleen nog maar via Google mail kan. Daar moet je minimaal 16 voor zijn, nieuwe regels Dus ben bang dat ze je acount door je leeftijd hebben verwijderd.

''Unfortunately you must have added Google+ to your YouTube channel's Google account and so made yourself too young.  For, though you only need to be 13 for YouTube you, as a Dutch user, must be 16 in order to have Google+.  And since the two are connected the Google+ underage ban has transferred also to the YouTube.

I have another user who has the same problem and I am trying to get Google to address this (why suspend the YouTube since the YouTubeuser of that IS old enough; so why not just suspend their Google+, right?) and will let you know if I hear back anything of value.''

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Offline MK98
Ik zou contact opnemen met Youtube.
Ik ben ook jonger dan 16 jaar en bij mij doet Youtube het prima hoor.
Hier zijn de adressen:
http://www.youtube.com/t/contact_us?gl=NL&hl=nl

Citaat van: MK98 link: /forum/1/229/700745 op: 12-10-2012 16:16:08

Ik zou contact opnemen met Youtube.
Ik ben ook jonger dan 16 jaar en bij mij doet Youtube het prima hoor.
Hier zijn de adressen:
http://www.youtube.com/t/contact_us?gl=NL&hl=nl
Heb ik al gedaan maar toch bedankt

Het probleem is opgelost, Eftelchannel is terug Hopelijk blijft ie deze keer

Citaat van: Wonderwachter97 link: /forum/1/229/700889 op: 13-10-2012 11:57:48

Het probleem is opgelost, Eftelchannel is terug Hopelijk blijft ie deze keer

Misschien handig om even te vertellen wat je hebt gedaan. Mochten er mensen ook hetzelfde probleem hebben

Verzint eer gij met reageren begint

Bij mij doet WLM (movie maker) het opeens niet meer. Ik heb hem een week geleden ongeveer ge├╝pdated, maar hij geeft nu telkens een error weer als ik iets wil doen!

Bezoek http://www.youtube.com/user/ultimate727?feature=mhee en Abboneer!!!

[b]Het RCT board moet terug![b]

Ik stel voor even opnieuw installeren!

Offline GJV
Niet echt een computer probleem, maar een probleem omtrent Android 4/ICS. Die is namelijk nooit uitgegeven als update voor mijn Samsung Galaxy S Plus, maar wel als soort van fake versie, namelijk CyanogenMod 9. Ik snap als ik de officiele pagina er van lees alleen de ballen er niet van. Is er iemand die hier verstand van heeft en mij kan helpen?

Voor de info, dit is de officiele pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1650615

Offline Gianni
Ik was net een video intro aan het maken met Sony Vegas Pro 11.
Het scherm werd zwart, maar de pc werkte gewoon door. Als ik op een toets drukte hoorde je nog "ting". Na ongeveer 2 minuten zag ik een blauw scherm wat zich vulde met heel veel witte letters. Ik kon er heel weinig uithalen: A problem has detected and Windows has been shut down.

Dit had ik bij mijn vorige pc ook, maar wat betekent dit in godsnaam?!

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/1/229/701939 op: 18-10-2012 18:36:17

Ik stel voor even opnieuw installeren!

Heb het net gedaan, maar ik zie telkens dit:

Citaat van: Windows Live Movie Maker

[Window Title]
Movie Maker

[Content]
Movie Maker moest worden afgesloten. Start het programma opnieuw op en probeer het opnieuw. (Fout: 0xC9460025)

Meer informatie.

[Sluiten]

Wat moet ik daar aan doen

Bezoek http://www.youtube.com/user/ultimate727?feature=mhee en Abboneer!!!

[b]Het RCT board moet terug![b]

Offline GJV
Citaat van: Gianni link: /forum/1/229/702080 op: 19-10-2012 10:45:26

Het scherm werd zwart, maar de pc werkte gewoon door. Als ik op een toets drukte hoorde je nog "ting". Na ongeveer 2 minuten zag ik een blauw scherm wat zich vulde met heel veel witte letters. Ik kon er heel weinig uithalen: A problem has detected and Windows has been shut down.

Virus. Start je computer in veilige modus op en probeer het virus eraf te halen.

Citaat van: Gianni link: /forum/1/229/702080 op: 19-10-2012 10:45:26

Het kan zijn dat er iets van je hardware het aan het begeven is, denk aan RAM, Geluidskaart videokaart oid. Het kan ook zijn dat je drivers niet helemaal goed zijn, deze opnieuw instaleren wil ook helpen

Berichtje getypt en je onderbouwde mening geuit? Check het eerst op spelling en haal de fouten er uit

Mijn foto's gebruiken? niet zonder schriftelijke toestemming via http://www.shamrock-media.nl

Offline BBP
Een blauw scherm wordt ook wel een BSOD, een Blue Screen Of Death genoemd.

Meestal wordt op het BSOD de error weergegeven die het veroorzaakte: die begint met 0x en dan nog een hoop cijfers.
Er zijn heel veel verschillende problemen die dat kunnen hebben laten gebeuren, inderdaad een virus of een verkeerde download zou slecht kunnen werken in combinatie met je video-editor, of wellicht een crash in je grafische kaart.
Er is echter ook een goede kans dat het eenmalig was.
Als het nog een keer gebeurt, probeer snel die code te vinden.

Voor meer informatie over het opsporen en oplossen van BSOD-problemen:
http://pcsupport.about.com/od/fixtheproblem/ht/stoperrors.htm
Succes!

Pagina: 54 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·49·50·51·52·53·54·55·56·57·58 >>