Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 47 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·56·57·58 >>

En als je het in een andere browser probeert?

Offline tiksen
Volgens mij heb ik ook best wel een 'groot computerprobleem'

M'n laptop start namelijk niet meer op, laptop aan: samsung laad scherm : boot from.. scherm en daarna helemaal zwart en doet verder helemaal niks meer.

Help?

Edit: Als ik tijdens opstarten op F4 druk -> Recovery krijg ik blauw scherm:
Technical Informatie:
*** STOP: 0x00008086

Dus.....

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Beste zintuigers ik heb een groot probleem om mijn eigen computer.
Als hem opstart komt er een melding te staan op het beeldscherm genaamt Power Saving Mode.

Ik wil dat probleem echt graag opgelost hebben omdat al mijn RCT3 bestanden er opstaan, wie kan he helpen want ik zit hier echt met  n mijn ogen.

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Citaat van: tiksen link: /forum/1/229/624183 op: 26-11-2011 12:32:08

Volgens mij heb ik ook best wel een 'groot computerprobleem'

M'n laptop start namelijk niet meer op, laptop aan: samsung laad scherm : boot from.. scherm en daarna helemaal zwart en doet verder helemaal niks meer.

Help?

Edit: Als ik tijdens opstarten op F4 druk -> Recovery krijg ik blauw scherm:
Technical Informatie:
*** STOP: 0x00008086

Dus.....

heb je een windows recovery cd? Zal die er dan eens induwen ;-)

Moderator
Vanaf de windows cd opstarten en in de recovery console CHKDSK /R uitvoeren wil nog wel eens helpen

Mocht dit niet helpen, dan zou een harddisk een probleem kunnen zijn...

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Euhm ik ben vanmorgen op mijn broertje zijn laptop gegaan een hp g61-415sb.
En ineens kwam er een foutmelding harde schijf is vol enn code 303 en 305 .
Weet er iemand wat ik moet doen ?
Want nu zit mijn broer mij te verwijten dat ik alles moet betalen .

www.bobfans.be

Citaat Euhm ik ben vanmorgen op mijn broertje zijn laptot gegaan en hp g61-415sb.
En ineens kwam er een foutmelding harde schijf is vol enn code 303 en 305 .
Weet er iemand wat ik moet doen ?

Ik weet niet wat het is maar ik kan je wel vertellen dat je er snel iets aan moet doen.
Onze computer is ontploft toen de harde schijf te vol was.

I cannot be summoned like some mongrel pup...

Misschien een hele domme vraag, maar volgensmij klopt er iets niet met mijn toetsenbord.
Als ik shift+vraagteken indruk krijg ik dit teken: =
Als ik dubbele punt indruk zonder shift krijg ik dit:+
Dubbele punt met shift dit:±
Shift en 0: '
Shift en 9: )

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, en als dat kan ook hoe ik het kan uitzetten?

Rechts onderin de taakbalk zie je pictogram van toetsenbord.

Druk erop en die zal wel op nederlands staan en moet je op verenigde staten (international) zetten.

Moderator
Offff je drukt 1x tegelijk je linker CTRL + Shift in

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Offline tiksen
Citaat van: Moriarty link: /forum/1/229/625411 op: 02-12-2011 00:17:06

Vanaf de windows cd opstarten en in de recovery console CHKDSK /R uitvoeren wil nog wel eens helpen

Mocht dit niet helpen, dan zou een harddisk een probleem kunnen zijn...

Toch bedankt, maar dat werkte ook niet. Ondertussen is't ie bij 'n handig persoon geweest, en m'n laptop is dus echt helemaal dood... Balen, maar gelukkig lang leve de back-up.

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Offline Carlo
Niet echt een écht computerprobleem, maar wel gerelateerd tot.
Ik probeer mijn achtergrond op Twitter te veranderen, hiervoor is een speciale achtergrond gemaakt. Alleen schiet bij het uploaden telkens Twitter er uit.
In FireFox én in IE.

Iemand een idee of suggestie?

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/1/229/634335 op: 04-01-2012 21:00:59

Niet echt een écht computerprobleem, maar wel gerelateerd tot.
Ik probeer mijn achtergrond op Twitter te veranderen, hiervoor is een speciale achtergrond gemaakt. Alleen schiet bij het uploaden telkens Twitter er uit.
In FireFox én in IE.

Iemand een idee of suggestie?

Heb het net even geprobeerd op IE, Firefox en Google Chrome. Ik heb hetzelfde probleem. Plus, ik zit op een Macintosh. Dus dit ligt aan twitter.

Offline ruyter
Ik wil met webcreator 5 pro mijn website uploaden naar mijn domein bij starthosting. Nu moet de site ge-upload worden naar de www directory. Weet iemand wel webadress ik dan in moet vullen ?

Alvast bedankt

<b>3x</b> Disneyland Resort Paris - Disneyland Park,  <b>22x</b> Efteling

Offline Weavel
Je www directory is voor de webserver de root van je domein, dwz alles wat in www staat, staat eigenijk op www.joudomein.nl. Bij een simpele hoster zul je alleen die map te zien krijgen, en hoef je niks in te vullen. Maar anders kun je dat via FTP uitzoeken (als je daar handig in bent).

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

inderdaad je software laten verbinden met de ftp server met je gebruikersnaam en wachtwoord en dan zul je de map www, public html of root aantreffen en daar moeten je bestanden heen. overigens ben ik niet Zo'n fan van via design software uploaden. beter vind ik het om een client als fileZilla te gebruiken

Mijn eigen ontwerp voor de Efteling website (projectje)

https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18973.0

Offline ruyter
Het is gelukt, dankzij een heleboel tips heb ik de puzzel compleet gemaakt. En kan ik dus de site on-line plaatsen.

Bedankt

<b>3x</b> Disneyland Resort Paris - Disneyland Park,  <b>22x</b> Efteling

Weet er iemand toevallig hoe ik wordpress en phpbb een single login kan geven? via de database aan de phpbb kant. vele plugins geprobeerd maar het mocht niet baaten. de beide softwares staan op dezelfde server. integregen in de wordpress tenplate is niet nodig (dat is me zelf na uren werk al gelukt) het gaat puur om de single sign in en off.

En deze?

http://wordpress.org/extend/plugins/phpbb-single-sign-on/ 

Die werkt helaas ook niet uitloggen wel, maar je moet zowel op het forum als op wordpress apart inloggen.

Pagina: 47 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·52·56·57·58 >>