Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 46 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·56·57·58 >>

Ik zit met een groot probleem men msn werkt niet meer als ik hem open krijg ik dit bericht .
de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuartie van de toepassing ....
Wie kan me helpen ?

www.bobfans.be

Citaat van: delanopro link: /forum/1/229/608642 op: 04-10-2011 18:46:06

Ik zit met een groot probleem men msn werkt niet meer als ik hem open krijg ik dit bericht .
de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuartie van de toepassing ....
Wie kan me helpen ?

Heb je MSN al opnieuw geprobeerd te installeren? Zoniet, begin daar eens mee.

Ik heb msn al verwijderd en heringeinstaleerd .
maar nog steeds dezelfde foutmelding . :'(

www.bobfans.be

Wat is je volledige foutmelding?

Ik heb op het moment een probleem en wel met dit forum.

Het forum werkt op mijn computer een stuk trager dan normaal en iedere keer als ik een topic of iets dergelijks wil openen krijg ik een melding met: "Wil u dit script stoppen?" Gevolgd door: "Een script op deze pagina kan er toe leiden dat Internet Explorer langzaam wordt uitgevoerd. Als het script niet wordt gestopt, reageer uw computer mogelijk niet meer."

Bij zowel de keuze "Ja" als de keuze "Nee" gebeurt ongeveer het zelfde: Héél lang wachten en vervolgens wordt het topic toch geopend. Maar wanneer ik dan naar de volgende pagina wil, of een ander topic open krijg ik het zelfde verhaal. Soms sluit het internet gewoon helemaal af. Ook terwijl ik dit bericht aan het typen ben, is de melding al 7 keer voorbij gekomen, voorafgaand van 4 meldingen om bij dit topic te komen. Het is dus niet echt fijn op het forum kijken zo.

Ik heb er op andere sites geen last van. Iemand met het zelfde probleem, of beter: iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Je kunt dit beter even posten in dit topic; https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18151.msg612263#new
Er zijn meer mensen met diezelfde problemen als jij en dat heeft te maken met de nieuwe forum software! Dus moet je het daar even in de gaten houden, want ik neem aan dat ze er al mee bezig zijn

Citaat van: Vrolijke Noot link: /forum/1/229/612320 op: 16-10-2011 17:21:26

Je kunt dit beter even posten in dit topic; https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=18151.msg612263#new
Er zijn meer mensen met diezelfde problemen als jij en dat heeft te maken met de nieuwe forum software! Dus moet je het daar even in de gaten houden, want ik neem aan dat ze er al mee bezig zijn

Dankje, daar had ik nog niet gekeken. Ik weet nu gelijk ook wat ik er aan moet doen.

Als ik met iemand wil gaan praten dan staat er in de balk waar je moet typen al een code en ook waar je alles kan terug lezen.

Als je die tekst probeert te verwijderen dan lukt dat niet... en je kan er ook niet mee typen.
Kan iemand me helpen ik zit echt met mijn handen in mijn haar...
Alvast bedankt.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Probeer het programma eens te herinstalleren, misschien doet hij het dan wel? Het lijkt echter wel op een raar virusje...

Inderdaad even herinstalleren. Als je MSN Plus of MSN Discovery gebruikt dan kan dat voor rare glitches zorgen. Ik zou die twee programma's dr ook afkicken.

Okeey ik ga ze verwijderen maar als ik ze in configuratie scherm zoek dan kan ik hem ook niet vinden maar ik kijk wel even. 

Onder tussen heb ik msn en plus verwijderd en het is opgelost.

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Citaat van: Master Hugo link: /forum/1/229/606225 op: 25-09-2011 23:11:02

Ik heb zo'n maf probleem met mijn computer. Ik wilde graag een filmpje van mijn DV camrecorder overzetten naar de PC, ik sluit hem aan op de fire wire kaart, met de bij behorende verbindings kabel. Ik zet mijn camera aan, en er komt geen signaal dat aangeeft dat er een hardware is aangesloten op de computer. Terwijl dat normaalgesproken wel hoort. Want zelfs bij Magix verschijnt een melding dat er geen verbinding met het apparaat kon worden gemaakt. Weet iemand wat voor probleem dat is?

Citaat van: Weavel link: /forum/1/229/607313 op: 29-09-2011 23:52:41

Klinkt als kabelbreukje...

Zelfs met een nieuwe kabel heb ik dit effect. De laatste keer dat de verbinding nog goed was, was enkele maanden geleden, toen ik mijn vakantievideo uploadde, om die vervolgens te monteren en bewerken. De eerste keer ging het mis, toen kwam er een signaal dat de verbinding met het apparaat verbroken was. Terwijl alles nog aangesloten zat. Ik begon gewoon weer alles van voorafaan over te zetten naar de PC en dat verliep vlekkeloos. En dat was de laatste keer dat het correct werkte. Daarna niet meer.

TVDVFS.nl

Ik heb deze vraag laatst al in 'Het vanalles en andere dingen vragentopic' gesteld, maar toen wist ik niet dat dit topic bestond. Ik denk dat hij hier beter staat en misschien weet iemand het hier:

De laatste tijd krijg ik op website met bewegingen, zoals de nieuwe wintersite van de Efteling en de header van Eftelist, een zwart vak. Het rare is dat ik één of twee seconde wel de volledige website zie, maar dan het zwarte vak tevoorschijn komt. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

http://www.efteling.com/brands/winterefteling/index.html

Ik heb IE9 en heb de laatste versie van Flash geïnstalleerd... Dit is trouwens ineens zo gekomen, heb hier nog nooit eerder last van gehad!

Twinkels!

Citaat van: Master Hugo link: /forum/1/229/619515 op: 10-11-2011 22:23:27

Zelfs met een nieuwe kabel heb ik dit effect. De laatste keer dat de verbinding nog goed was, was enkele maanden geleden, toen ik mijn vakantievideo uploadde, om die vervolgens te monteren en bewerken. De eerste keer ging het mis, toen kwam er een signaal dat de verbinding met het apparaat verbroken was. Terwijl alles nog aangesloten zat. Ik begon gewoon weer alles van voorafaan over te zetten naar de PC en dat verliep vlekkeloos. En dat was de laatste keer dat het correct werkte. Daarna niet meer.

Heb je al verschillende USB poorten geprobeerd?

Citaat van: Partwinkel link: /forum/1/229/619534 op: 10-11-2011 22:54:48

Ik heb deze vraag laatst al in 'Het vanalles en andere dingen vragentopic' gesteld, maar toen wist ik niet dat dit topic bestond. Ik denk dat hij hier beter staat en misschien weet iemand het hier:

Ik heb IE9 en heb de laatste versie van Flash geïnstalleerd... Dit is trouwens ineens zo gekomen, heb hier nog nooit eerder last van gehad!

En als je het probeert in een andere browser, als bijvoorbeeld firefox of google chrome? Als het daar werkt, toch even je internet explorer opnieuw installeren

Flash 11 faalt hier bij mij in m'n FireFox browser. Kan iemand mij helpen?

FireFox 8.0
Flash 11 (plugin 64-bit)

Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/621941 op: 18-11-2011 16:17:39

Flash 11 faalt hier bij mij in m'n FireFox browser. Kan iemand mij helpen?

FireFox 8.0
Flash 11 (plugin 64-bit)

Krijg je een foutmelding?

Nee, maar alles wat met Flash te maken heeft doet het niet.
Dan komt er een balk bovenin dat ik Flash-plugin moet installeren.

*klikt erop*

"Plug-in word niet gevonden, klik hier om handmatig op te lossen."

*klikt erop*

Website van Adobe verschijnt. Ik installeer Flash volgens hun procedures. Start PC opnieuw op, en nog steeds faalt Flash waar hij het zou moeten doen.

Update:

Ik had nu Flash helemaal verwijderd, vervolgens dezelfde versie (Flash 11) geïnstalleerd. Alles doet het nu weer, behalve YouTube.

Offline Firezi
Wat krijg je dan te zien bij youtube?

It's all in the name!

Alleen een zwart vlak op de plaats waar normaal een filmpje en balkje zouden moeten staan.

Pagina: 46 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·41·42·43·44·45·46·47·48·49·50·51·56·57·58 >>