Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 41 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·56·57·58 >>

Citaat van: 8baannerd link: /forum/1/229/492900 op: 09-01-2011 17:38:59

Ik probeer het opgeslagen bestand van movie maker te openen in windows live movie maker maar dan krijg ik de melding dat het bestand beschadigd of niet compatibel is.
En windows live movie maker vind ik minder aangenaam dan movie maker.

Ik heb het vermoeden dat je pc het niet trekt om de video te kunnen publishen, opslaan o.i.d. Wat voor pc heb je? specificaties zijn wel handig om te weten.

Windows versie
    Windows Vista Home Basic
    Service Pack 1

Systeem
  Fabrikant: Acer
  Model: Aspire M1641
  Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2200 @ 2.20 GHz  2.20 GHz
  Geheugen (RAM): 2,00 GB
  Type computer: 32-bits besturingssysteem

Offline Rick
Citaat van: 8baannerd link: /forum/1/229/495414 op: 16-01-2011 10:16:01

Windows versie
    Windows Vista Home Basic
    Service Pack 1

Systeem
   Fabrikant: Acer
   Model: Aspire M1641
   Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2200 @ 2.20 GHz  2.20 GHz
   Geheugen (RAM): 2,00 GB
   Type computer: 32-bits besturingssysteem

In principe zou je pc dit aan moeten kunnen...

Probeer de video eens naar een ander formaat, zoals avi te exporteren, of kom je niet eens zo ver?

Binnenkort: De Efteling in RCT3

- Onthulling 4

Wanneer ik dus de hele wizard doorloop, en op het punt kom waar ik hem dus definitief ga publiceren 'werkt hij niet meer'.
Ik krijg wel een melding van "Indeo® audio software werkt niet meer naar behoren."
Maar als ik op de bijgevoegde link klik, staat er niets van vermeld.

Voor diegene die over willen op Win7 64BIT OS::

Installeer IE9.0 wil je Flashplayer kunnen installeren

Xanadu resorts

Offline Weavel
Citaat van: rct-speler link: /forum/1/229/496063 op: 17-01-2011 12:09:28

Voor diegene die over willen op Win7 64BIT OS::

Installeer IE9.0 wil je Flashplayer kunnen installeren

Uuuh, ik bezit een Windows 7 64-bits ultimate en Flashplayer werkt priiiiiima met IE7 en 8 en Firefox 3.5 en 4. Bovendien bestaat IE9.0 alleen nog als beta sinds 15 september, en wordt dus nog niet officieel ondertsteund.

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Hier kreeg ik het echt niet aan de gang: Flash player word niet ondersteund op dit type OS.
Probeer Flashplayer 10.0.2 , Geprobeerd: No signal

Xanadu resorts

Ik heb sinds kort 2 beelschermen op mijn computer aangesloten. Maar als ik een programma open komt dat altijd op het scherm wat als hoofdscherm is ingestelt. Hoe kan je instellen dat programma's naar keuze worden geopent op het andere beelscherm?

Op de een of andere manier is een word-document op mijn laptop beschadigd.
Ik zoe niet weten hoe het kwam.
Mijn vraag is: kan je dit bestand nog openen of herstellen?
Graag een uitleg

Probeer het eens met kladblok, dit programma open erg veel.

Citaat van: gardalan link: /forum/1/229/502620 op: 31-01-2011 16:18:29

Probeer het eens met kladblok, dit programma open erg veel.
Dat lukt niet, ik krijg dan rare tekentjes.
Het was trouwens een excel-bestand.

Als ik het bestand wil openen komt er dit:

Het bestand kan niet worden geopend omdat de bestandsindeling of de bestandextensie niet geldig is.
Controleer of het bestand niet beschadigd en of de bestandextensie overenkomt met het bestand.

Help!  :-*

Citaat van: Hunter94 link: /forum/1/229/502690 op: 31-01-2011 17:37:01

Dat lukt niet, ik krijg dan rare tekentjes.
Het was trouwens een excel-bestand.

Als ik het bestand wil openen komt er dit:

Het bestand kan niet worden geopend omdat de bestandsindeling of de bestandextensie niet geldig is.
Controleer of het bestand niet beschadigd en of de bestandextensie overenkomt met het bestand.

Help!  :-*
Ow, heb je dan perongeluk de extensie van het bestand gewijzigd.
excel is normaal gezien .xls als ik mij niet vergis. Maar er is ook een verschil tussen de 2003 en 2007 extensie.
Dus misschien moet je die eens controleren of die juist is. (als je bijvoorbeeld de naam hebt veranderd en per ongeluk de extensie mee hebt verwijderd dan geeft hij dat ook.) En denk er ook aan dat je een 2007 excel sheet niet kan openen met excel 2003 (toch niet zonder de gepaste software)

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Weavel
Citaat van: tomcent link: /forum/1/229/504296 op: 04-02-2011 12:40:11

Ow, heb je dan perongeluk de extensie van het bestand gewijzigd.
excel is normaal gezien .xls als ik mij niet vergis. Maar er is ook een verschil tussen de 2003 en 2007 extensie

Als het een 2007 excel bestand is is het .xlsx Maar 2007 leest beide, alleen gaan bij .xls wat uitgebreider functies verloren

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Offline Carlo
Niet echt een computerprobleem, maar eentje met Twitter in de hoofdrol.

Sinds een tijdje gebruik ik de nieuwe opzet van Twitter, maar sinds gisteren zit die niet meer goed in elkaar.
Het complete scherm wordt bij mij lichtblauw (met héél licht mijn achtergrondfoto er nog achter), en alles staat aan de linkerkant van het scherm ónder elkaar.
Dus alle opties, mijn twitterberichten, daaronder de followers onder elkaar, daaronder de following onder elkaar...

Weet iemand hoe dat kan, en wat er gebeurd kan zijn?
En vooral ook: hoe los ik het op? Want als ik op de button "oude versie" klik, doet-ie het wel gewoon.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

hoe moet je google crome verwijderen

Ik heb een Sitecom 300N usb maar wat moet ik nu doen om internet te krijgen?
Ik heb al op die knop gedrukt maar dat werkt niet.

Citaat van: Maurice3 link: /forum/1/229/505412 op: 06-02-2011 22:23:46

Ik heb een Sitecom 300N usb maar wat moet ik nu doen om internet te krijgen?
Ik heb al op die knop gedrukt maar dat werkt niet.

Heb je het stuurprogramma al geïnstalleerd? AnDers draait het zooitje niet.

Citaat van: freezzz1999 link: /forum/1/229/504930 op: 05-02-2011 19:26:58

hoe moet je google crome verwijderen

ConfiguratieschermProgramma'sProgramma's en onderdelen

Google Chrome (alfabetische lijst) > verwijderen .

Citaat van: arjemour link: /forum/1/229/501518 op: 28-01-2011 17:10:58

Ik heb sinds kort 2 beelschermen op mijn computer aangesloten. Maar als ik een programma open komt dat altijd op het scherm wat als hoofdscherm is ingestelt. Hoe kan je instellen dat programma's naar keuze worden geopent op het andere beelscherm?

Software voor kopen of gratis alternatieven downloaden. Google: dual screen software. http://www.realtimesoft.com/ultramon/ < Betaalbare versie die sowieso goed werkt en meerdere OS'jes ondersteunt.

60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499

wwww.youtube.com/eftelingonline

Niet echt een probleem maar een vraag.
Toen ik mijn laptop zo'n 5 jaar geleden kocht zat er achteraan een poort waar ik niet van wist voor wat ze diende.
5 jaar later weet ik dat eigenlijk ook nog niet (zeker) maar ik heb wel een vermoeden en zou dat bevestigd of ontkracht willen.

Het gaat om volgende poort:

Mijn vermoeden:
Volgens mij is dit een digitale stereo output van mijn realtek geluidskaartding.
Aangezien het ding op de foto wel redelijk lijkt op datgene dat hier staat aangeduid:
(Ik kan natuurlijk helemaal mis zijn dus laat je niet misleiden door onderstaande foto)

Nu is mijn vraag:
1) Is mijn vermoeden juist en is dat en stereo audio uitgang.
2) Welke kabel moet ik daar op aansluiten. Een echte juiste naam van die pin aub! Ik heb al gezocht op S/PDIF en dan vind ik inderdaad informatie over een soort digitale audio kabel maar die ziet er anders uit en zal daar niet in passen.
3) Indien dit geen audio uitgang is... Wat is het dan en voor wat dient het en wat kan ik er in pluggen.

Iemand die mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Dit is een ingang voor een oude telefoonkabel. In deze laptop zit nog een modem waarmee je dus kunt 'inbellen'.

Pagina: 41 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·36·37·38·39·40·41·42·43·44·45·46·56·57·58 >>