Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 23 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·56·57·58 >>

Offline GJV
Is het mogelijk om bestanden terug te halen als je ze per ongelijk hebt overschreven??

voor zo ver ik weet niet wel als je ze verwijderd hebt

<b>Blog:</b> Veel bussen

Edit: Al niet meer nodig

Efteling... Wereld vol wonderen

Hoi!

Ik heb de Sims 2 zojuist net gedownload, maar hij doet het niet. Hij zegt dat ik DirectX9 Graphics nodig heb, maar ik heb zelf DirectX 10. Das toch raar? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!  :'(

Groetjes!!!

You gotta keep your head up, even the road is hard, never give up.

Moderator
Citaat van: Bolderbast link: /forum/1/229/299967 op: 16-12-2009 18:59:59

Hoi!

Ik heb de Sims 2 zojuist net gedownload, maar hij doet het niet. Hij zegt dat ik DirectX9 Graphics nodig heb, maar ik heb zelf DirectX 10. Das toch raar? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!  :'(

Groetjes!!!

Daar kan niemand je mee helpen, want de Sims2 is niet als download te koop volgens mij, en ik heb dan ook heeeel sterk het vermoedden dat je nu hulp vraagt met illegale software....

Offline Milan
100% Legaal.
Dat kan kloppen, Sims 2 is misschien gemaakt voor DirectX 9 of hoger, maar hebben ze bij het programmeren de fout gemaakt dat alleen DirectX 9 toegelaten word, en niet hoger. Er zit niks anders op dan DirectX 9 te installeren.

Citaat van: Deja024 link: /forum/1/229/300024 op: 16-12-2009 19:59:01

ik heb dan ook heeeel sterk het vermoedden dat je nu hulp vraagt met illegale software....

ik wil echt geen mod spelen hoor maar
hulp vragen met illegale software is niet verboden ook het downloaden en gebruiken (voor privé doeleinden) is niet illegaal
pas wanneer je het gaat verspreiden op welke manier dan ook is het strafbaar

<b>Blog:</b> Veel bussen

Kan je een videocamera ook gebruiken als webcam?

Citaat van: railroads link: /forum/1/229/302680 op: 22-12-2009 14:19:53

Kan je een videocamera ook gebruiken als webcam?

Hangt er vanaf of deze dat ook ondersteunt, sommige kunnen dat ja

Nu even een complexere vraag:

Heb een nieuwe pc (specs vind je in het 'welke computer heb jij' topic)
Elke keer als ik een game opstart kan ik een aantal minuten gamen en dan freezed mijn scherm helemaal vast.
Dus het beeld blijft hangen, hoor niets meer en het enige wat ik kan doen is hem opnieuw opstarten via de knop op de computer zelf.
Dan geeft die een foutmelding dat mijn pc niet goed is afgesloten en hij vraagt op welke manier ik weer wil opstarten (normale modus natuurlijk)

Weet er iemand waarom mijn pc in godsnaam freezed tijdens gamen?

Met dezelfde games heb ik dit op mijn vorige computer nooit voorgehad! (en die was een pak minder sterk)

Help!

Omeletten zijn eieren die dromen dat ze vallen!

Offline Baart
Lijkt alsof je computer overhit raakt. Misschien doet je ventilator het niet goed?

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Geen idee, kga dus hem terugdoen en een andere zien mee te krijgen want het is iets teveel geld om het zo te laten.

Omeletten zijn eieren die dromen dat ze vallen!

Bij mij gaat rct3 erg traag. Ook andere games. En dan blokeerd het vaak.
Wat moet je veranderen om het goed te laten werken?

Offline Ruben
*Edit; Niet meer van toepassing i.v.m. aanpassing post van Railroads

Citaat van: railroads link: /forum/1/229/305300 op: 27-12-2009 22:35:03

Bij mij gaat rct3 erg traag. Ook andere games. En dan blokeerd het vaak.
Wat moet je veranderen om het goed te laten werken?

Is dit altijd al geweest zoja?
Upgrade je videokaart naar een nieuwere. Ga anders even naar www.canurunit.com en selecteer jou game.
Post hier dan even een screen van de uitslag.

zo nee?

Download nieuwe drivers voor je videokaart. Gooi je spyware eraf met bijvoorbeeld superantispyware
Als dit nog niet heeft geholpen post nog maar een keer 

Ja, ik heb het altijd al gehad. In begin werkt het goed maar na 2 attracties bouwen ofzo blokeerd het of gaat het heel traag.
Maar bv No Limits kan ik wel spelen. Maar een spel met vele landschappen niet.

dit is de uitslag van die site:

als het spel uitvalt heb ik meestal dit:

Dan herstart ik men computer en dan is het weer normaal.

Het probleem licht dus bij je videokaart  :'( Zie je ook aan het bureaublad daar zijn alle kleuren door elkaar gegooit.
Je cpu moet dit makkelijk aan kunnen en je ram ook.

Download eens deze driver voor je videokaart
http://www.howtodrivers.com/model27820.html
en test het dan opnieuw had kan zijn dat er een oude driver opstaat en deze sommige dingen niet ondersteund.

Ik heb een groot park geopent en hij is niet uitgevallen dus ik denk wel dat het beter is nu. Hij gaat wel nog altijd erg traag en met schokjes, maar om dat te vermijden zal ik al een gamerscomputer moeten kopen zeker 

Citaat van: railroads link: /forum/1/229/305529 op: 28-12-2009 17:59:40

Ik heb een groot park geopent en hij is niet uitgevallen dus ik denk wel dat het beter is nu. Hij gaat wel nog altijd erg traag en met schokjes, maar om dat te vermijden zal ik al een gamerscomputer moeten kopen zeker 

Zoals ik al vermoedde licht het dus aan je videokaart.
Daarvoor hoef je geen gamecomputer te kopen hoor  Gamecomputers zijn meer voor hardcore gamers die elk spel op hoogste instellingen willen spelen.( en ik beloof je dat is echt veel veel veel hoger dan rct3. rct3 gebruikt bijvoorbeeld maar 32 mb in tegenstelling tot nieuwe games kan dat al op lopen boven de 1 gb bijv gta iv )  Die hebben meestal ook 2 tot 4 videokaarten in hun computer.
Ik weet niet welke games jij wil spelen en of je wel je videokaart wil upgraden maar mijn broertje heeft een geforce 9500 gekocht dat was zon 50-60 euro. Bevalt hem erg goed en hij heeft bijna de zelfde specificaties als jou computer. 
Als je je videokaart wil upgraden moet je maar weer even reageren

Nee, veel spelen doe ik er niet op. Gamen doe ik liever op men Playstation. Ik heb er maar 4 spelletjes voor. 2 ervan werken perfect: No Limits fairground en No Limits coaster.
En ik heb net Sid Meier's Railroads gespeeld en hij viel weer uit met zo'n rare kleuren als bureaublad. en rct3 werkt dus ook niet goed. Ik heb alleen schrik als ik andere videokaart zou kopen dat het nog niet zou werken.

Dat zal eigenlijk onmogelijk wezen. Rct3  is al een oud spel.
Deze videokaart die jij heb is gewoon zeer en zeer slecht. Op een videokaart van 5/6 jaar geleden kan je dit spel al gewoon normaal en goed spelen mischien ook wel op nog oudere videokaarten .

Eigenlijk vind ik het wel gek dat rct3 het niet doet. mischien licht het wel aan de instalatie.
download even deze driver voor je videokaart deze is nieuwer dan die andere die je had.
http://driverscollection.com/?H=Radeon%20X1200&By=ATI

Pagina: 23 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·18·19·20·21·22·23·24·25·26·27·28·56·57·58 >>