Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 19 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·56·57·58 >>

Ik heb nu een oude laptop gekregen, maar zonder enige besturingssysteem er op.
Weten jullie een goeie grratis besturingssysteem voor een wat oudere laptop??

Something is coming...

Citaat van: gerard123 link: /forum/1/229/267278 op: 23-09-2009 16:47:48

Ik heb nu een oude laptop gekregen, maar zonder enige besturingssysteem er op.
Weten jullie een goeie grratis besturingssysteem voor een wat oudere laptop??

De vele varianten van linux zijn een goed alternatief.

http://doc.nl.linux.org/GUIDE/linux-admin-made-easy-nl/choosing-linux.html

Ik heb even gekeken en denk dat Damm small linux wel geschikt is 

Something is coming...

Offline Weavel
Alst een laptop met tenminste 512 mb gehougen is, een 700Mhz processoren een harde schijf van meer als 8 gig is, raad ik je Ubuntu aan. Is de meest gebruiksvriendelijke Linux op dit moment. DSL is nl. bedoelt voor installatie op bijv een USB-stick...

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Citaat van: Weavel link: /forum/1/229/267299 op: 23-09-2009 17:06:14

Alst een laptop met tenminste 512 mb gehougen is, een 700Mhz processoren een harde schijf van meer als 8 gig is, raad ik je Ubuntu aan. Is de meest gebruiksvriendelijke Linux op dit moment. DSL is nl. bedoelt voor installatie op bijv een USB-stick...

ik kan niks runnen op dit moment op die laptop, er zit niks op  :-*

Something is coming...

Offline Weavel
Heeft het een CD-speler? Dan moet je de ISO van Ubuntu bijv. even downloaden en op CD zetten. Die in je laptop steken en vanaf die CD opstarten...

Citaat van: Weavel link: /forum/1/229/267309 op: 23-09-2009 17:15:25

Heeft het een CD-speler? Dan moet je de ISO van Ubuntu bijv. even downloaden en op CD zetten. Die in je laptop steken en vanaf die CD opstarten...

maar die versie is te "nieuw" voor mijn laptop, is er ook een oudere die dat kan?

Something is coming...

Offline Weavel
Waar vind je dat? Ubuntu draait op bijna alles, behalve laptops uit het echte stenen tijdperk zeg maar

Citaat van: Weavel link: /forum/1/229/267313 op: 23-09-2009 17:17:31

Waar vind je dat? Ubuntu draait op bijna alles, behalve laptops uit het echte stenen tijdperk zeg maar

deze is 4 cm dik, draaide win 95 op...

Something is coming...

Offline Weavel
4 centimeter zou wel erg veel zijn Da's idd een classificatie stone age . Die zou je win 95 op terug kunnen zetten.

http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ#Watzijndeminimalesysteemeisenvooreencomputer.2ComUbuntu.28enKubuntu.2C...

kijk hier even of de systeemeisen matchen met jou pc specs.

doen ze niet nee

Something is coming...

Citaat van: gerard123 link: /forum/1/229/267326 op: 23-09-2009 17:25:45

doen ze niet nee

Dan maar windows 3.0 erop zetten he

kan er geen andere linux versie op ofzo

Something is coming...

Weet iemand een goede gratis sitehost met

- Frontpage ondersteuning en/of ftp
- Geen reclamebanners
- Aardig wat ruimte

Een sitenaam.mijnnaam.com-adres is geen probleem.

Moderator
Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/267466 op: 23-09-2009 22:28:12

Weet iemand een goede gratis sitehost met

- Frontpage ondersteuning en/of ftp
- Geen reclamebanners
- Aardig wat ruimte

Een sitenaam.mijnnaam.com-adres is geen probleem.

Gratis ga je dit natuurlijk niet vinden. Waarvan zou zo'n host dat moeten betalen? Kijk eens bij webreus.nl, dan zul je zien dat het weinig hoeft te kosten. Enne frontpage ondersteuning? *brrr*

Citaat van: Deja024 link: /forum/1/229/267525 op: 24-09-2009 10:51:23

Gratis ga je dit natuurlijk niet vinden. Waarvan zou zo'n host dat moeten betalen? Kijk eens bij webreus.nl, dan zul je zien dat het weinig hoeft te kosten. Enne frontpage ondersteuning? *brrr*

- Gratis; ik ben niet bereid te gaan betalen voor een site die misschien 3 maanden nodig is en daarna niet meer.
- Frontpage is het enige programma waar ik een redelijk goed uitziende site me kan bouwen.

Offline Weavel
En Frontpage, en dan in het bijzonder de Frontpage-extensies en Sharepointzut enz. zijn zo lek als een mandje qua beveiliging. Vandaar dat de meeste hosters ze niet ondersteunen. Verder zijn er genoeg (makkelijke) oplossingen om een goed uitziende site te bouwen hoor. Dreamweaver bijv., of anders een CMS. Joomla, of Wordpress Kijk wat verder dan wat je gewend bent, anders kom je nooit vooruit

Offline Firezi
Check eens Awardspace.

Daar hoef je alleen te betalen als je meer ruimte wilt en een snellere site etc etc.

De gratis variant is verder prima, alleen niet super snel.

It's all in the name!

Offline Baart
Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/267544 op: 24-09-2009 11:59:12

- Gratis; ik ben niet bereid te gaan betalen voor een site die misschien 3 maanden nodig is en daarna niet meer.

Er is al gauw een webhost voor 25 euro voor een jaar, dan betaal je per maand dat je hem nodig hebt ongeveer 8 euro. Ik weet niet waar je hem voor nodig hebt, maar als het belangrijk is lijkt me dat het wel waard.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/267544 op: 24-09-2009 11:59:12

- Frontpage is het enige programma waar ik een redelijk goed uitziende site me kan bouwen.

Probeer WordPress eens. Kies een design wat je bevalt, en met een druk op de knop staat 'ie op je site. Aanpassen is ook erg makkelijk, gewoon met een text editor.

Turn off your mind, relax, and float downstream..

Pagina: 19 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·14·15·16·17·18·19·20·21·22·23·24·56·57·58 >>