Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 13 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·56·57·58 >>

Ik kan m'n hotmail gewoon lezen, ik gebruik IE8.

Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/226156 op: 21-06-2009 19:03:36

Ik kan m'n hotmail gewoon lezen, ik gebruik IE8.

Me too

Offline Anneke
Mijn usb-poorten lijken niet te werken.
Ik heb vandaag een 1 tb externe schijf gekocht en die herkent ie niet.
Dacht eerst dat het aan de schijf zelf lag, maar mijn camera herkent hij ook niet meer.
Weet iemand hoe dit komt en of het op te lossen is?

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Ruben
Heb je hem wel in een USB 2.0 poort gestopt?
Anders kan hij hem ook niet herkennen. Heb ik ook wel eens gehad.

Offline Anneke
geen idee wat 2.0 is, maar ik stop hem gewoon in de usb-poort waar ik hem altijd in stop.
Heb nu zelfs alle drie geprobeerd, maar geen resultaat.

EDIT: heb het even opgezocht en is inderdaad een 2.0 poort

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Weavel
Het verschil tussen USB 2.0 en 1.1 is de snelheid. Het komt echt zelden voor dat randapparatuur persé 2.0 nodig heeft.

Doet een normale USB-stick het wel? Al een keer de computer herstart en nog geen resultaat? Komt er spanning uit de poorten (gaan de apparaten aan)?

Als de laatste 'nee' is, is er iets niet goed aangesloten in de computer, of kan de USB-poort niet voldoende stroom leveren. Ga naar de computerzaak of laat een handig persoon even naar je computer kijken.

Als de eerste allebei 'nee' zijn, kijk dan eens in apparaatbeheer (Rechtsklik Deze Computer > beheren > apparaatbeheer in rechter kolom. XP only, bij Vista ergens in het configuratiescherm) of er ergens uitroeptekentjes bij verschillende icoontjes bij USB-controllers staan. Zo ja, klik installatie ongedaan maken en druk dan op zoeken naar nieuwe hardware in het configuratie (XP en volgens mij ook Vista). Doorloop de procedure, en probeer het dan nog eens.

Beetje chaotisch opgebouwd, maar als het dan nog niet werkt weet ik het ook niet...

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Offline Anneke
USB-stick werkt ook niet.
Krijg steeds de melding: dit apparaat wordt niet herkend.
Dus de pc 'weet' wel dat er een USB is aangesloten.
Wat betreft de spanning, weet ik eigenlijk niet. Mijn camera geeft op het display wel aan dat er verbinding is en mijn iPod gaat aan, maar laad niet op. Waarschijnlijk omdat het apparaat niet herkend wordt.

Ik heb mijn zwager gebeld (IT-er) en die heeft hetzelfde verteld als jij, betreffende apparaatbeheer.
Hij zei dat ik de USB-poorten kon verwijderen, pc afsluiten, even wachten en opnieuw opstarten.
Maar dit werkt dus ook niet.

Ik denk dat ik morgen maar eens langs een winkel ga.
Ik weet alleen niet waar ik het beste terecht kan.
Iemand een idee?

"Heb je soep?"

Kent er iemand een goed programma om 2 3D filmpjes te kunnen samenvoegen naar 1 3D film (voor met zo'n brilletje)
Of weet iemand of het met adobe première gaat ofzo.

Ik wil het eens testen. (heb een animatie gefilmd onder 2 hoeken en die wil ik nu dus proberen samen te voegen.

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Frans
Iedere keer als ik typ hier op De Vijf Zintuigen, Dan schuift mijn vakje helemaal naar boven.

Hoe kan ik mijn bureablad iconen doorzicht maken (het vakje eromheen+tekst)? Want nu ziet het er [u]zo[/u] uit en dat is niet zo mooi..

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/1/229/229485 op: 28-06-2009 12:18:36

Hoe kan ik mijn bureablad iconen doorzicht maken (het vakje eromheen+tekst)? Want nu ziet het er [u]zo[/u] uit en dat is niet zo mooi..

Kun je eens kijken of als je op het bureaublad rechtsklikt en "Pictogrammen schikken op" kiest, het vinkje bij "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen" aan staat? Zo ja, zet deze eens uit en kijk of dat het probleem oplost? Als dat niet helpt, dan moet je als tweede stap ook nog de schaduw onder de icons aan zetten: Rechtsklik "eze Computer" > Eigenschappen > Geavanceerd > onder "Prestaties" kies je Instellingen > en onder "Visuele effecten" vink je de optie "Vallende schaduw voor pictogrammen..." aan. Ik ben er even vanuit gegaan dat je een Nederlandstalige Windows hebt.

Normaal kon ik altijd zoeken via de adresbalk met google, maar sinds een week geleden geeft hij telkens aan 'pagina niet gevonden'.
Hoe los ik dit op?

Citaat van: WaltWilliam link: /forum/1/229/229503 op: 28-06-2009 13:24:18

Kun je eens kijken of als je op het bureaublad rechtsklikt en "Pictogrammen schikken op" kiest, het vinkje bij "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen" aan staat? Zo ja, zet deze eens uit en kijk of dat het probleem oplost? Als dat niet helpt, dan moet je als tweede stap ook nog de schaduw onder de icons aan zetten: Rechtsklik "eze Computer" > Eigenschappen > Geavanceerd > onder "Prestaties" kies je Instellingen > en onder "Visuele effecten" vink je de optie "Vallende schaduw voor pictogrammen..." aan. Ik ben er even vanuit gegaan dat je een Nederlandstalige Windows hebt.

Helaas, het werkt allebei niet..

Citaat van: DroomVluGHt link: /forum/1/229/229485 op: 28-06-2009 12:18:36

bureaublad -> rechtermuisknop -> persoonlijke instellingen/aan persoonlijke voorkeur aanpassen(vista) -> thema -> en dan eens zoeken welke instellingen voor het juiste zorgen

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Normaal kon ik altijd zoeken via de adresbalk met google, maar sinds een week geleden geeft hij telkens aan 'pagina niet gevonden'.
Hoe los ik dit op?

Citaat van: H.Hightower link: /forum/1/229/230477 op: 30-06-2009 18:21:03

Hoe los ik dit op?

Rechter muis klik op het leeg stukje boven je Google balk, daarna aanpassen en dan alles terugzetten(Standaard Instellingen) of zoiets, helpt dat?

Nee, helpt niet.

Offline davyvv
Ik heb ook een probleem met mijn toetsenbord.
Als ik "shift + het vraagteken knopje" indruk krijg ik dit =
en als ik op de = knop druk dit ~

Ja het is best raar uit te legen maar wel heel vervelend
Zou iemand mij kunnen helpen om mijn toetsenbord weer normaal te krijgen?

Dan moet je de combinatie  Shift + CTRL  tegelijkertijd indrukken.. Dan zijn al je tekentjes weer normaal.

Groetjes, Wesley

Doe mee aan de fotowedstrijden.. Check Fotografie Algemeen!

Blog: Straks werken, en eigenlijk voor de rest niks doen!

Offline davyvv
nop, krijg nog steeds dit === bij het vraagtekenknopje

Pagina: 13 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·56·57·58 >>