Forum: Het Grote 'Computerproblemen' topic

Pagina: 1 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·4·5·6·56·57·58 >>

Offline Hugo
Heb je problemen met je computer? Zet het hier neer, en wellicht zijn er leden die je kunnen helpen.

[center]~De Soete Waters~[/center]

Offline Hugo
Mijn probleem:
Ik heb Firefox, omdat deze veel handiger is dan Explorer. Nu kan ik dus op geen enkele site meer komen, en er zijn geen aanpassingen geweest aan de firewall, en ik heb dus gewoon toegang tot elke site, helaas verschijnt er geen enkele site in Firefox, dus ben ik genoodzaakt om Explorer te gebruiken. Kan iemand mij helpen?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Hugo link: /forum/1/229/3247 op: 03-08-2006 20:07:25

Mijn probleem:
Ik heb Firefox, omdat deze veel handiger is dan Explorer. Nu kan ik dus op geen enkele site meer komen, en er zijn geen aanpassingen geweest aan de firewall, en ik heb dus gewoon toegang tot elke site, helaas verschijnt er geen enkele site in Firefox, dus ben ik genoodzaakt om Explorer te gebruiken. Kan iemand mij helpen?

Ook niet als je firefox als een soort Internet Explorer mode gebruikt?

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Hugo
En welke aanpassingen moet ik dan allemaal verrichten, wil ik een site in Firefox kunnen zien?

Offline Marwin
Moderator
Misschien eerst handig -> heb je Firefox wel aangemeld bij je Firewall. Kan zijn dat hij er niet doormag.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Hugo
Internettoegang staat op 'Alles Toestaan', in de categorie 'Algemeen', maar nog steeds geen blijk van verbetering.

Edit: Marwin, harstikke bedankt!
Probleem opgelost, er bleken 3 gelijknamige programma's bij Norton te staan met de titel 'Mozilla Firefox'.

Offline Marwin
Moderator
Geen probleem !

0 
zo zie je maar.
elkaar helpen is handig.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: link: /forum/1/229/3302 op: 05-08-2006 16:25:02

zo zie je maar.
elkaar helpen is handig.

Als er nog meer zijn met probleemjes, laat maar weten

Offline Jasper
Toen ik vanmiddag bezig was met wat dingetjes te maken op de computer, dacht ik: zou ik eens een leuk muziekje opzetten?
Dit deed ik dus ook, maar het aangeklikte nummer op media player deed het niet, ook het volgende en daarna en daarna enz.

Toen heb ik een ander programma gestart en hier doet hij het ook niet.

Ik ben gaan kijken op het configuratiescherm en zag dat er iets mis was met de geluidskaart, maar ik weet niet wat. :-* :'(

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Kijk bij hardware in de configuratischerm en klik eens op probleem oplossen. Lukt dit niet installeer de kaart dan opnieuw.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Nathan
je kan ook gewoon je geluid uitgezet hebben

dubbelklik op het grijze luidsprekertje onderin je startbalk(rechts)

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Jasper
Citaat van: Nathan link: /forum/1/229/3665 op: 14-08-2006 14:56:10

je kan ook gewoon je geluid uitgezet hebben

dubbelklik op het grijze luidsprekertje onderin je startbalk(rechts)

Nee, het luidsprekertje is er zelfs niet meer.

Citaat van: laafmaster link: /forum/1/229/3660 op: 14-08-2006 13:19:10

Kijk bij hardware in de configuratischerm en klik eens op probleem oplossen.

Hier was ik ook al opgekomen, maar dit helpt niet.

Iederekeer als ik nu de computer aanzet komt een bericht: Nieuwe Hardware gevonden, (van het geluid dus ) gebruid de cd-rom of diskette om deze te instaleren.

Dus zoals Laafmaster al zei: installeer de kaart dan opnieuw.

Het probleem is, ik kan deze niet instaleren omdat ik geen cd-rom of diskette ooit heb gehad.

Nu ben ik van plan om woensdag even naar de pc-winkel in de buurt te gaan, waar ik de computer heb gekocht.

Je kunt ook even op je geluidskaart kijken van welk merk deze is en een typenummer opzoeken, vaak hebben de hardwarefabrikanten hun software online staan.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Orkaan
Ik heb ook een probleem met me pc. Ik kan geen dvd's meer op me pc kijken. Weet iemand hoe ik weer dvd's op me pc kan bekijken?

De bovenstaande leugen word gebracht door, mij. Nu tijdelijk met extra ketchup.

~Gemanio Park Europa's Mooiste Park. (op de Efteling na dan. )

Offline Jasper
Citaat van: laafmaster link: /forum/1/229/3680 op: 14-08-2006 18:24:39

Je kunt ook even op je geluidskaart kijken van welk merk deze is en een typenummer opzoeken, vaak hebben de hardwarefabrikanten hun software online staan.

Ik ben nog niet zo handig met de computer zelf, dus heb ik maar een "afspraak" gemaakt bij de pc-shop.

Citaat van: Orkaan link: /forum/1/229/3683 op: 14-08-2006 19:23:46

Ik heb ook een probleem met me pc. Ik kan geen dvd's meer op me pc kijken. Weet iemand hoe ik weer dvd's op me pc kan bekijken?

gaat het om het programma of de speler in de computer?

zoek eens naar het programma divx, handige codec om oa avi-files te bekijken.

Offline Nathan
je kan ook powerdvd downloaden dan kan je ook gewoon dvd's kijken op je pc.

nu even een probleempje wat ik heb, mijn dvd brander werkt niet meer...
ik kan wel cd's luisteren(bij sommigen gaat ie ook haperen) ik kan dvd's kijken games die op een cd staan kan ik ook nog spelen.

maar ik kan geen dvd's branden( toen ik een lege dvd in de drive deed om een zelfgemaakte film voor school er op te zetten viel in het scherm 'eze computer'  het hele icoontje van mijn dvd brander weg) en games die vanwege de grootte niet op cd maar op dvd staan pakt ie ook niet meer...

iemand een oplossing behalve een nieuwe brander kopen?

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Hugo
Ik heb net Mozilla Thunderbird gedownload, maar ik kom er niet uit.

Wat is het verschil tussen POP en IMAP als inkomende e-mailserver, en welke is het beste?
Waar worden de inkomende en uitgaande servers op gebaseerd, dus wat moet ik daar nou precies invullen?

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: Nathan link: /forum/1/229/3699 op: 14-08-2006 22:17:46

iemand een oplossing behalve een nieuwe brander kopen?

Paar vragen voor je:
- Hoe oud is de DVD brander
- Welk merk
- Wordt er gerookt bij de computer of staat hij in een ruimte waar evt gerookt wordt
- Welk merk DVD's heb je gebruikt? (Merk +? +/-R(W))

@ Hugo:

Het verschil tussen POP en IMAP wordt hier uitgelegd: klikkerdeklik De inkomende server word gebaseerd op de manier van binnenhalen POP3, IMAP of HTTP, en is eigenlijk een soort sub-url naar de server mail.yourhost.nl. Voor uitgaande post baseert hij zich op het SMTP protocol en is ook een sub-url smtp.yourhost.nl. Dit soort zaken moet je van je provider krijgen.

Groet,

Marwin

Pagina: 1 van 58 (1142 items)
<< 1·2·3·4·5·6·56·57·58 >>