Forum: De beste film ever.

Pagina: 6 van 7 (123 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

De films waarvan ik het plot het sterkst vind, zijn Inception en Shutter Island. De film die denk ik de meeste indruk op me heeft gemaakt is La Vita è Bella.

De beste film is:
Independence Day!

Bezoek http://www.youtube.com/user/ultimate727?feature=mhee en Abboneer!!!

[b]Het RCT board moet terug![b]

HP is wel gaaf, en LOTR ook. Maar mijn favoriet blijft toch Pirates of the Carribean, zo'n prachtige filmreeks is dat.
Verder zijn alle actie/geschiedenis films erg mooi. En comedy's zoals Ted, zijn erg leuk!

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

Offline BBP
Over Inception: Was je hier al bekend mee?

Mijn echte nr 1 film is toch wel:

Il Buono, Il brutto, Il cattivo. Oftewel:
The Good, The Bad and The Ugly.

Wat een top Western is dat zeg!

Fata Morgana, beslist geen luchtspiegeling

Black Hawk Down en Saving Pvt. Ryan blijven tot nu wel mijn top films.

[center]Website|YouTube|Twitter|Profiel[center]

Offline BBP
Citaat van: BBP link: /forum/1/16757/662736 op: 21-04-2012 18:55:33

Heb een lijst van zo'n 50 favoriete films waaruit ik moeilijk kan kiezen. Er staat veel van Kubrick op, Miyazaki, Sergio Leone, Bert Haanstra en Jean-Pierre Jeunet(...)

Heads-up: een van mijn top-50 films komt vrijdag 9 november om 20:40 op Canvas: de prachtige oorlogsfilm Un Long Dimanche Des Fiançailles van Jean-Pierre Jeunet. Programmeer uw videorecorder!

Offline Tjomme
Harry Potter, en dan vooral de laatste.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/1/16757/704958 op: 01-11-2012 11:12:50

Harry Potter, en dan vooral de laatste.

Ja, idd, de allerlaatste film (Deeltje 7.2) is de beste en leukste.

[center]U vertoeft er in een blijde wereld

1x Efteling 2013[/center]

[center]How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?[/center]

The Amazing Spider-Man &
The Avengers

Offline Edge82
Citaat van: ultimate727 link: /forum/1/16757/705778 op: 06-11-2012 16:47:56

The Amazing Spider-Man &
The Avengers

Geen Independence Day meer

Nou gok ik dat de gemiddelde leetijd hier best laag ligt, wat verder geen probleem is natuurlijk maar sommige films die genoemd worden....ieder zijn ding 

Stipt op 1 Pulp Fiction.

Best in the world

Citaat van: Edge82 link: /forum/1/16757/709142 op: 24-11-2012 23:25:07

Nou gok ik dat de gemiddelde leetijd hier best laag ligt,

Ik denk toch echt wel op de 18. (maar ik ben bijna 13)

En Independence Day is nog steeds cool hoor!
Misschien ook 2012 erbij

Offline Nozomu
Ik heb afgelopen week twee keer de film Frozen in de bioscoop gezien, en wat een film!

Muziek, verhaal, characters, alles is geweldig, zeker mijn nummer 1 film.

Okami Youkai

Star Wars - The Empire Strikes Back, de dynamiek tussen de karakters, het script, de muziek, het gevoel de karakters zelf en de grote plottwist (die veel wel kennen ). De Phantom Maneace deed pijn.....
Dit is voor mij van de 3 films van de original trilogy, de beste al zijn deze drie toch wel films waar die hoopjes stront van een prequels niet tegen op kunnen.

Roland Mack een groot man

Offline Duc
Nondeju, hier wordt weinig gepost (in verhouding).
OT:
Fight Club en American History X.

Trek het bovenstaande in twijfel.

Ultieme winterfilm: The Polar Express

Ik geloof in sprookjes! ^_^

The Broken Circle Breakdown!! ook nu genomineerd voor een Oscar.

Wereld vol wonderen de efteling x2 2014

Offline Weeke
Zojuist voor het eerst de film Spijt! gekeken, werkelijk een prachtige film. Een van de weinige, misschien wel de enige film, waar ik met een brok in mijn keel naar heb zitten kijken. De manier waarop ze het pesten en de hele situatie daar omheen hebben neergezet is echt fenomenaal. Ook hoe ze laten zien dat kleine gebaren al zo'n groot verschil kunnen maken, maar ook het effect van niets doen...

Het eind, met de zelfmoord en het effect daarvan op de klas, het laatste half uur van deze film, dat heeft me echt geraakt. Ik ben niet van de emoties als ik een film kijk, maar dit kwam echt goed binnen. Ook hoe ze de pesters laten zien, nadat ze beseffen wat ze gedaan hebben, dat ze beseffen dat het hun schuld is...

Dit was echt verreweg een van de mooiste films die ik heb gezien. Prachtig neergezet qua verhaal (natuurlijk van Carry Slee), en hoe dat gevisualiseerd is door film, en natuurlijk echt geweldig acteer werk. Voor iedereen, of je het boek kent of niet, een geweldige aanrader! Een film die ze op scholen moeten laten zien, zodat het effect van pesten echt goed zichtbaar wordt!

Wie niet in het sprookjesbos is geweest, heeft de Efteling niet bezocht!

Offline Nozomu
Niet mijn favoriete film, maar wel mijn nummer 2 film (na Frozen) is Sen to Chihiro no Kamikakushi, oftewel Spirited Away. Ik weet zeker dat hij gemiddeld nog hoger zal scoren dan Frozen.
De setting, de characters, de soundtrack maar vooral de fenomenale sfeer die door de hele film hangt maken dit misschien wel de beste animatiefilm ooit.

Hij is mooi in elke taal maar ik kijk hem het liefst in het Japans

Okami Youkai

Was die film een tijdje terug niet op tv? Lijkt me een mooie film

Alleen een gek voelt met bijde voete hoe diep het water is

Pagina: 6 van 7 (123 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>