Forum: De beste film ever.

Pagina: 4 van 7 (123 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

voor mij zijn the golden compass en de chronicles of narnia helemaal top.
ik hou erg veel van deze fantasie/fairytale films!

Offline JOCUL
Zonder enige twijfel: de Toy Story reeks 
(ik kan niet kiezen tussen die drie)

Voor mij blijft de Pirates of te Caribbean films echt geweldig, al van jongs af aan Vooral deel 3 is heel sterk en deel 1 blijft een geweldige klassieker
Als we het over horrorfilms hebben, vind ik The ring een goede film maar de hele reeks van Saw vind ik geweldig! Ik snap nooit de negatieve uitspraken over de reeks, maar ik heb me vanaf deel 1 tot 7 niet verveelt! Op het einde valt alles gewoon in elkaar en ik hou wel van dat soort puzzelen

50x Joris en de Draak

Citaat van: CarlosAmigos link: /forum/1/16757/588602 op: 04-08-2011 02:23:47

Als we het over horrorfilms hebben, vind ik The ring een goede film maar de hele reeks van Saw vind ik geweldig! Ik snap nooit de negatieve uitspraken over de reeks, maar ik heb me vanaf deel 1 tot 7 niet verveelt! Op het einde valt alles gewoon in elkaar en ik hou wel van dat soort puzzelen

Wat ik vind van de Saw reeks is dat na deel 4 het verhaal volkomen zoek is. Ik wist op een gegeven moment niet meer waar het over ging.

Fata Morgana, beslist geen luchtspiegeling

Het indiana jones kwartet

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

De hele reeks Harry Potter natuurlijk

Offline Weavel
Zelf vind ik Sherlock Holmes (de moderne met Robert Downey Jr. en Jude Law) heel goed als actiefilm, maar The Insider (een wat oudere onbekende film) vind ik ook een erg mooie film.

"The beat: the driving force that holds our lives together..."

Net starship troopers gezien. Die vergeet ik nooit meer zo slecht.

Offline dieter
Starship troopers. ja ik heb hem ook gezien  en weer uitgekeken.
Voor de tijd van toen deze film uitkwam  was dit een  goede film .
Denk 1 van de eerste films waar de computerbeelden echt goed waren.
Tegenwoordig gaan ze zo ver in computeranimatie zodat starship troopers alweer achterhaald is.
Ik wil deze week nog naar rise of the planet of the apes gaan kijken.

Wat ik ook leuke films vond, waren de trilogie van Back to the Future  

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Heb meer favorieten mag dat ook?

Narnia. Alle films
Indiana Jones.
Shrek.
Carfield.
En alle Toy Story films.

alle harry potter films
2012
alle pirates of the caribbean films

ik weet echt niet welke ik leuker vind

Lees je wel alles, maar post je niets? Lees dit dan eens!

Citaat van: laafmaster link: /forum/1/16757/553054 op: 08-05-2011 18:04:16

Een favoriete film heb ik niet echt, maar een film die je echt gezien moet hebben is Patch Adams. Een film waar een lach en een traan heel dicht naast elkaar staan. Hoofdrolspeler is Robin Williams.

Gekeken als onderdeel studie MWD/SPH op CHE .

60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499

wwww.youtube.com/eftelingonline

Laatst was mijn favoriet The Ring, maar nu heb ik de Manchurian Candidate gezien! echt een aanrader wat een plot!

Offline Hanna
Citaat van: Cardname link: /forum/1/16757/624257 op: 26-11-2011 17:50:38

Laatst was mijn favoriet The Ring, maar nu heb ik de Manchurian Candidate gezien! echt een aanrader wat een plot!

Oeh.. The Ring... Nachtmerries heb ik er van gehad! Nee hoor. Horror. Vreselijk. Geef mij maar een grote portie actie en romantiek. Twilight bijvoorbeeld.

29 december!

Citaat van: Hanna link: /forum/1/16757/624275 op: 26-11-2011 19:12:00

Oeh.. The Ring... Nachtmerries heb ik er van gehad! Nee hoor. Horror. Vreselijk. Geef mij maar een grote portie actie en romantiek. Twilight bijvoorbeeld.
The Ring is naar mijn mening meer een thriller dan horror. Er zat een gigantish goed verhaal in dat moet je toegeven. En ik vond het niet heel eng, sommige shots waren zo mooi. Van die bomen de hele tijd, dat bos en die bergen.

Heb laatst de film "The Truman Show" gekeken met Jim Carrey. Jeetje dat is een goede film. 

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Citaat van: Sprookjes Wolf link: /forum/1/16757/625428 op: 02-12-2011 09:57:36

Heb laatst de film "The Truman Show" gekeken met Jim Carrey. Jeetje dat is een goede film. 
Haha inderdaad.. vooral het eind als hij er achter komt!

Het is er een ouwe gouwe: De Lift.
Nou, sinds dien heb ik besloten om met de trap naar boven te gaan.

I cannot be summoned like some mongrel pup...

Offline Hanna
Ik heb onlangs "espicable Me" gezien. Ik hou niet zo van animatiefilms, maar deze vind ik echt wel tof! En de film "Rio"!

29 december!

Pagina: 4 van 7 (123 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>