Forum: 3FM Serious Request / Het Glazen Huis

Pagina: 3 van 6 (114 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Offline Elske
Zojuist heeft, ik geloof Wehkamp, een cheque aangeboden van €108.8??,-

Offline Carlo
Klopt, ruim 108.000 Euro.
Vanmorgen kwam TNT trouwens ook langs met een cheque van 65.000 Euro.
En... Office Depot (waar de Klusjesmannen al 20.000 Euro hadden gekregen) kwam nog met een cheque van 200.000 Euro!

Dat tikt lekker aan...

En zojuist komt er nog een cheque binnen van Philips t.w.v. 225.000 Euro!!!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Elske
Als ik goed reken zitten ze al ruim boven de 4 miljoen

Citaat van: Carlo link: /forum/1/12648/486444 op: 24-12-2010 13:21:06

En zojuist komt er nog een cheque binnen van Philips t.w.v. 225.000 Euro!!!

Phillips is ook de hoofdsponsor. (daarom zo'n hoog bedrag.)
Dat podium wat er staat is door phillips geregeld.

Maar het is idd een leuk bedragje wat het eindbedrag weer even omhoog trekt.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Elske
Als Philips geen hoofdsponsor was geweest hadden ze denk ik nog steeds zo'n hoog bedrag gedoneerd. Mede omdat het huis dit jaar ook in Eindhoven staat

Hoppa, weer een ton erbij!

Offline Carlo
Het gaat nu heel hard.
En wat denk je van Coca Cola, die vandaag ook nog komt met een eindbedrag van de statiegeldflessen-actie én de kerstwensen-actie.
Dat gaat ook nog een paar ton opleveren bij elkaar. Komt goed!

Citaat van: Elske link: /forum/1/12648/486453 op: 24-12-2010 13:39:38

Hoppa, weer een ton erbij!

Twee zelfs!
Eentje van UPC, en een van Mr. Present.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Het zou wel een stunt zijn als ze boven het bedrag van vorig jaar komen en dan ook nog zonder overheid die geld geeft!

Offline Ruben
Het gaat snel! Volg het al de hele week.. verslavend.

Gerard blijft toch mijn favoriete DJ.

Offline Carlo
Die paar cheques die wij hierboven hebben genoemd zijn al genoeg voor 8 ton.

Citaat van: Ruben link: /forum/1/12648/486466 op: 24-12-2010 14:04:39

Gerard blijft toch mijn favoriete DJ.

Bij heel veel mensen, volgens mij. Het is de DJ met de leukste humor.
Hier thuis is hij ook torenhoog favoriet.

EDIT: zojuist is bekendgemaakt dat er nú al meer is binnengehaald door het volk dan vorig jaar, namelijk 4,1 miljoen.
Dat was namelijk het bedrag dat vorig jaar ook binnen kwam, met de regeringsbijdrage van 3 miljoen erbij kwamen ze toen op 7,1 miljoen.

EDIT2: En daar komt het (voorlopige) totaalbedrag van het callcenter binnen: 403.000 Euro!

En daar komt coca cola met 176.206 euries

Offline Elske
Mac Donalds heeft gisteren €5.000,- geschonken, zie het filmpje in deze blog:
http://seriousrequest-3fm.hyves.nl/blog/40395598/Hilarische_taferelen_in_de_McDonalds/n6tk/?pageid=A...

Tis druk en koud ,maar wel gezellig @3 FM.

Jaja € 7.135.707 een record hoor!!

Wow, ze hebben het gewoon voor elkaar gekregen! Echt super gedaan!

Ik heb zelf ook nog een plaat aangevraagd en twee keer een sms gestuurd. Ik volg het ieder jaar weer. Een super actie!

In België heeft het glazen huis ook weer een aardige som opgebracht. Het is hier al een echte traditie
Maar liefst € 5.020.747 wat toch geen slecht resultaat is t.o.v. Nederland aangezien België een heel stuk kleiner is.

Zie de verlossing en het verslag hier:
http://www.stubru.be/media/eindbedrag5020747euro

[color=navy]- RCT3 Monsieur cannibale finaal 3D model !!!! > KLIK<br />- RCT3 Pagode finaal 3D model !!!! > KLIK[/colo

Offline Carlo
*******************************************************************************************

Zodadelijk gaat het weer beginnen: Serious Request editie 2011!
Dit jaar staat het Glazen Huis in Leiden, en is het de bedoeling dat er traditiegetrouw weer flink veel geld wordt opgehaald voor Het Rode Kruis. Dit jaar is het thema "This one's for mama". Met de opbrengst worden moeders in oorlogsgebieden rechtstreeks geholpen, waardoor je automatisch een heel gezin redt.

Deze keer is het de beurt aan (jawel, daar is-ie weer!) Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Timur Perlin. Zij zullen weer plaatjes gaan draaien in ruil voor een donatie, en daarbij 6 dagen lang niet mogen eten...

In dit topic kun je weer alles kwijt wat met deze happening te maken heeft!
Ga jij het weer volgen via tv of radio? Ga jij nog speciale dingen organiseren om geld op te halen? Wat vind je van de DJ's die dit jaar in het Glazen Huis zitten? Welke grote donaties komen er weer binnen?
Laat het ons weten!

Offline Sybren
Ik zit al vanaf vanmiddag naar 101TV te kijken, ik ben het weer trouw aan het volgen
Ik heb in ieder geval al een SR T-Shirt, dus ook dit jaar heb ik weer wat geld gedoneerd

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Ik ben natuurlijk een Leidernaar en Leiden heeft er weer echt een mooi feest van gemaakt ik kwam gisteren het station uitlopen wat licht er een rode loper.

Morgen ben ik er hopelijk bij om wat geld te brengen.

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Offline Carlo
Citaat van: JooordiW link: /forum/1/12648/629900 op: 18-12-2011 22:37:03

Ik ben natuurlijk een Leidernaar en Leiden heeft er weer echt een mooi feest van gemaakt ik kwam gisteren het station uitlopen wat licht er een rode loper.

Leuk zeg! Leiden maakt er duidelijk een feest van, alleen heb ik nu al het idee dat ze niet zo uitbundig zijn als de Eindhovenaren.

Trouwens, ligt die rode loper er trouwens alleen als het licht is, of ook als het donker is? 

Ik ben net terug en ik kan jullie zeggen wat een feest zeg, Leiden kan echt mega goed feeste en ik had zelfs gehoord dat ze tot 5 uur door gingen (de feesters).
Zelf stond ik vooraan maar moet toch zeggen dat het leuker is om op tv te zien dan in het echt, overal waar je kijkt staan bier kramen de MC is zo druk er staat er rij die net zo lang is al die van de DVH voor 1 kassa.

Even op de vragen van Carlo ingaan, als het donker is licht de rode loper er ook die blijf 6 dagen liggen je loopt gezellig door de stad en alles is goed aan gegeven met borden en een heele mooie poort die je binnen laat.
In de avond zelf gaat de muziek aan in de cafetjes en nogmaals wat is het druk zeg ik was er naar toe geweest pfoe wat een mensen.

Om de echte sfeer te proefen moet je maar is hier kijken: http://leidseglibber.punt.nl/?id=535237&r=1

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Pagina: 3 van 6 (114 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>