Forum: 3FM Serious Request / Het Glazen Huis

Pagina: 2 van 6 (114 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>

Offline Sybren
Dat is al heel wat. Zelf ben ik van plan om naar Eindhoven te gaan, en rond te 50 euro te storten

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline Carlo
Nog maar eens een update van de aparte actie in Liempde: ondertussen is er al ruim 13.000 Euro opgehaald.
En TV-ploegen rijden af en aan, want het is blijkbaar toch een opvallend iets.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik las dat prinses Margriet de dj's opsluit in het glazen huis zaterdag.
En wat een leuke actie in Liempde, ik vermoed dat die mannen daar nog wel een tijdje zitten

Offline Carlo
Citaat van: dodu.utrecht link: /forum/1/12648/483773 op: 15-12-2010 14:43:14

Ik las dat prinses Margriet de dj's opsluit in het glazen huis zaterdag.
En wat een leuke actie in Liempde, ik vermoed dat die mannen daar nog wel een tijdje zitten

De organisatie heeft besloten dat morgen (zaterdag) de laatste dag is, anders kunnen ze nog wel een paar weken blijven zitten.
Om 18.11 uur gaan ze morgen de kiosk uit met een monsterachtig hoog bedrag.

De tussenstand op dit moment is namelijk 19.000 Euro. 

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

morgen ga ik dus lekker de hele dag buiten staan voor ze 

ik kijk niet boos, ik lach ondersteboven

Offline Carlo
Ik ben zojuist even naar de kiosk geweest om ook wat te doneren.
Vandaag is het de laatste dag voor de twee mannen. De tussenstand op dit moment is al 21.500 Euro.
Maar... daar komt nog de complete omzet van de biertent bij, die 9 dagen lang volle bak heeft gehad. En geloof me, daar is flink gekanteld.

En dan gaat het vandaag in Eindhoven ook echt van start. Wordt weer een leuk weekje om alles te volgen.

Hoelaat gaan ze eigenlijk het glazenhuis in??

Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik heb iemand horen zeggen 21.00 maar of dat klopt.

Offline mitch
Om precies te zijn, Prinses Margriet komt om 20.30 aan in het glazen huis en om 20.45 sluit ze het glazen huis.

2012

Hartenhof!

Offline Carlo
Nog even de (voorlopige) eindstand vanuit Liempde, die zojuist bekend is gemaakt tijdens een emotionele afscheidsceremonie:
het kleine dorpje Liempde (4500 inwoners) heeft de afgelopen dagen 32.000 Euro bij elkaar gebracht! 

Dit bedrag wordt aanstaande dinsdag aangeboden aan de heren van het Glazen Huis.

Wat een bedrag daar in Liempde! Respect voor die mensen!

Vandaag is het dan officieel begonnen; Seriois Request 2010.

Zo'n zin in! Altijd leuk om naar te kijken en te zien hoe iedereen zich inzet.

Ben benieuwd of er weer een 'flashmob' (als ik het goed zeg) komt.
Vorig jaar was dit er wel op het liedje 'Just say yes'. Kippenvel!

Vannacht kijken!!!

Offline Carlo
Als het niet al te veel gaat sneeuwen, ga ik morgenmiddag ook even een kijkje nemen in Eindhoven.
Lijkt me leuk om te zien.

De tussenstand is ondertussen al bijna een half miljoen, dus dat gaat goed.

EDIT: de tussenstand zit ondertussen over de miljoen heen.
Vanmiddag ben ik ook een kijkje wezen nemen, en heb daar een foto-impressie gemaakt die HIER te zien is.

Offline Carlo
Zojuist was heel de delegatie van Liempde uitgebreid aan het woord bij het Glazen huis.
Met natuurlijk de cheque van bijna 32.000 Euro. Tevens een flinke reclame-speech voor Liempde werd er gehouden.
Ach ja, die Prins Carnaval hier snoer je niet zomaar de mond. Ze pakten gewoon 6 volle minuten!  

Maar goed, tot zover de Liempdse actie. Het was leuk om mee te maken.
Vanaf nu gaan we door met het GLazen Huis in Eindhoven.

Wouw,het geld stroomt alweer hard binnen daar in Eindhoven! Als het weer eens op het Neude is, zal ik eens een kijkje nemen, lijkt me wel gaaf.
En ook chapeau voor de Liempdenaren (?) natuurlijk!

Offline Sybren
De tussenstand van vandaag is € 1.755.088,-

Een flink bedrag!

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Offline Carlo
De laatste tussenstand op de voorlaatste dag: 3.128.049 euro.
Terwijl morgen pas écht de grote cheques binnenkomen van bedrijven en acties de de hele week gelopen hebben.

Alleen aan lege statiegeldflessen was er eergisteren al voor 114.000 Euro (!)opgehaald, en dat was ook slechts een tussenstand.
En in het Callcenter is er al 200.000 Euro binnengehaald met het aanvragen van plaatjes.
Dat moet er straks allemaal nog bij worden geteld.

Ik ben benieuwd of ze hoger gaan uitkomen dan die 7,1 miljoen van vorig jaar, waar ook overheidssteun bij zat.
Zal wel niet, maar de actie is nú sowieso al een succes. Vorig jaar was de tussenstand op dit moment 1,7 miljoen...

Moderator
Citaat van: Carlo link: /forum/1/12648/486184 op: 23-12-2010 18:08:34

De laatste tussenstand op de voorlaatste dag: 3.128.049 euro.
Terwijl morgen pas écht de grote cheques binnenkomen van bedrijven en acties de de hele week gelopen hebben.

Alleen aan lege statiegeldflessen was er eergisteren al voor 114.000 Euro (!)opgehaald, en dat was ook slechts een tussenstand.
En in het Callcenter is er al 200.000 Euro binnengehaald met het aanvragen van plaatjes.
Dat moet er straks allemaal nog bij worden geteld.

Ik ben benieuwd of ze hoger gaan uitkomen dan die 7,1 miljoen van vorig jaar, waar ook overheidssteun bij zat.
Zal wel niet, maar de actie is nú sowieso al een succes. Vorig jaar was de tussenstand op dit moment 1,7 miljoen...

Die 7 miljoen gaan ze zeker niet halen. Ik ga voor 3,5 miljoen.

Overheid voert overigens slechte PR. Ze hadden wél moeten bijdragen. In het budget  voor ontwikkelingssamenwerking hadden ze hier al een post voor vrij kunnen maken.

Offline Carlo
Citaat van: Deja024 link: /forum/1/12648/486301 op: 23-12-2010 21:54:00

Die 7 miljoen gaan ze zeker niet halen. Ik ga voor 3,5 miljoen.

3,5 Miljoen? Terwijl de tussenstand vandaag al 3,1 miljoen was?
De tussenstand van gisteren was 1,7 miljoen. Ze komen dus écht wel veel hoger uit.

De grote klappers worden altijd bewaard tot de laatste dag.
Nee, ik schat een miljoentje of 5. Mischien 5,5 of 6.

Toch heb ik het idee, dat op het laatste moment er toch nog veel geld gedoneerd wordt vanuit onverwachte hoek?!

We gaan het beleven. Wat een mooie actie en programma!

Echt genieten!

Het staat hier op tv!

fotograafje!!!

Zomeravonden 2011

Pagina: 2 van 6 (114 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>