Recente foto's (896) Pagina: 1 2 3 4 5

Auteur Topic: Bouw van Raveleijn  (gelezen 441083 keer)

Zou iemand de volgende keer ook eens een foto willen maken van het torentje aan de achterkant? Ik ben toch wel benieuwd hoe dat er nu uitziet!
Bovenin de 3e foto kan je het van wat meer dan 1 week geleden vaag zien.
1-1-2002.  17-3-2012 Rip Gijsje de kat.<br />Niet dood gegaan wanneer hij een hersenbloeding heeft, wel door een simpele nierziekte...<br />Het verhaal over Gijs

Offline Japio

• Verisimilitude
  • Zintuigers profiel Man
Wauw, wat een update, en WAUW wat een project! Die toren wordt echt prachtig! De skyline van de Efteling is hiermee zéker verrijkt. Het enige jammere voor mij is dat de klok er een lijkt te worden zoals we die vinden bij Assepoester ('t is beter dat u verder gaat, wanneer de klok op twaalven staat) en Station Marerijk. Dus met piecksgroene achtergrond. Ik had hier liever de toren als achtergrond gezien, zoals dat bij elke klokkentoren is.
Wie weet wordt het ook niet zo, dan heb ik niets gezegd, maar het zou me jammer lijken.
Ik ben trouwens wel fan van het dak met z'n luikjes, wat ziet dat er lieflijk uit!
Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />Dacht het niet!

Wauw, wauw, wauw! Een geweldig gebouw wordt daar geplaatst. Super weer!
En bedankt voor de afbeeldingen trouwens.

Ten eerste, wat een goede foto's zeg, Danku ;)

Dus met piecksgroene achtergrond.
Ik blijf erbij dat ik het niet Piecksgroen vind, het is daar net te licht voor, net waterverf.

Maar komen in alle bogen naast de toren roostertjes te zitten of zo ?
Trouwens, voordat er weer mensen beginnen te "zeuren" ik vind de toren wel mooi, dus verwacht niet dat ik daar erg negatief over ga zijn.
« Laatst bewerkt op: 03 september 2010, 22:03 door kwikjealex »
1-1-2002.  17-3-2012 Rip Gijsje de kat.<br />Niet dood gegaan wanneer hij een hersenbloeding heeft, wel door een simpele nierziekte...<br />Het verhaal over Gijs

Offline apple

• Sprookjes blijven een Belevenis
  • Zintuigers profiel Man
    • Magische Courant
Wat groot zeg, en ook zo prachtig mooi. Beter daar hadden ze een hotel van gemaakt.
 Blog: EftelingApple: Ik begin de efteling eigenlijk best wel moe te worden. Alle kutstreken die ze hebben. Hoe ik het graag zou zien is het toch een stuk

Maar komen in alle bogen naast de toren roostertjes te zitten of zo ?

Glas in lood, zoals te zien op de tekeningen ;)

Wat groot zeg, en ook zo prachtig mooi. Beter daar hadden ze een hotel van gemaakt.

Waarom? Een show als dit is erg vet! Natuurlijk zou ik ook graag zo'n mooi hotel gezien, maar ergens anders. En dat kan nog altijd!

Offline Sir. Pepper

• La Fa La Si Do
  • Zintuigers profiel Man
Wat een toffe details komen er hier weer naar boven! Voor het eerst dat ik die enorme dikke stenen muur zie aan naar wat ik aanneem de achterkant. Ik hoop stiekem dat ze daar niet al te veel meer aan gaan doen. Voor het eerst sinds tijden dat ik er weer iets écht echt uit vind zien. Klasse klasse, het enige wat ik tot nu toe kan zeggen naar aanleiding van de foto's. Maar let wel, ik hoop dat ze nog even flink doorwerken aan de toren, want die kan ook ontzettend mooi worden denk ik.

Offline apple

• Sprookjes blijven een Belevenis
  • Zintuigers profiel Man
    • Magische Courant

Waarom? Een show als dit is erg vet! Natuurlijk zou ik ook graag zo'n mooi hotel gezien, maar ergens anders. En dat kan nog altijd!
Gewoon, omdat het zo mooi is, wil ik wel eens een nachtje slapen dan.
 Blog: EftelingApple: Ik begin de efteling eigenlijk best wel moe te worden. Alle kutstreken die ze hebben. Hoe ik het graag zou zien is het toch een stuk

Gewoon, omdat het zo mooi is, wil ik wel eens een nachtje slapen dan.
Nou, sla Bart uit zijn torentje, neem een slaapzak mee en doe de deur opslot :D

Maar nu we het toch over het torentje hebben, ik moet gelijk denken aan balkeende, baas van NL zit in een toren en baas van de Efteling.

Vijf Zintuigen Forum » Efteling » Efteling Forum Archief » Raveleijn » Bouw van Raveleijn

Copyright © 1999-2012 Heraut Media.

De werken op deze website zijn auteursrechtelijk beschermd, bij verveelvoudiging van het werk is toestemming van de auteur nodig. Uitzondering hierop is het overnemen van nieuws, bronvermelding is daarbij verplicht. Uitingen van derden op deze site zijn niet per direct standpunten van Heraut Media. Dit is geen officiële Efteling website, deze vindt u hier.
Online: 83 gasten en 7 leden, totaal 90  
Dell Computers TheF4 - Piet Rullens Over Heraut Media