Auteur Topic: Foto's Maquette Hartenhof (update)  (gelezen 17702 keer)

Offline Remkoow

• met een k
  • Zintuigers profiel Man
    • Remkoow op YouTube
Ik denk in Raveleijn en daar kunnen geen bezoekers naar binnen ;)

Offline thecrossproducties

• EftelingOnline vertelt u en jou de wonderen!
  • Zintuigers profiel
Waar zou die maquette staan, kan daar publiek binnen?  ;) :)

Mjep. Zie de mooie lichte achtergrond maar. Da's niet z'n oude kantoortje... Die oogt ietsjes donkerder. Tevens: het raam is daar anders. En nog een argument voor: 9 van de 10 keer staat het of bij een entreegedeelte (ik heb het Raveleijn-miniatuur gezien bij de receptie van de Efteling, Stuurhuys) of op dhr. de Boers kamer.
60 jaar Efteling in beeld, meest recente post: http://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=15212.msg715499#msg715499

wwww.youtube.com/eftelingonline

Offline darkridefreak

• Zeg maar Jarno. :D
  • Zintuigers profiel Man
Waaw, echt heel mooi!

Maar, hoe hoog word Harenhof eigenlijk?
'Beheerst u het perspectief?'

Offline eftelingrijk123

• ik zal vearen!
  • Zintuigers profiel Man
Waaw, echt heel mooi!

Maar, hoe hoog word Harenhof eigenlijk?
Hoogste punt is 25 meter.
Hans en Grietje waren hier...

Offline Carlo

• Verzamelgids
  • Verkikkerd op Aquanura!
  • Zintuigers profiel Man
Ziet er goed uit jammer dat er geen grotere foto is.

Even een goede tip: ik zou dit topic over de maquette van Hartenhof vanavond maar even héél goed in de gaten houden...  ;)   ;)
Efteling-counter 2013: 6 x        (2011: 56 x   2012: 33 x)      Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple

• Sprookjes blijven een Belevenis
  • Zintuigers profiel Man
    • De Ersteling
Even een goede tip: ik zou dit topic over de maquette van Hartenhof vanavond maar even héél goed in de gaten houden...  ;)   ;)
:o hoe, wie, wat, waar :D
 Blog: pompidom

Offline jojojoris

• Villa Volta 10-29
  • Zintuigers profiel Man
Even een goede tip: ik zou dit topic over de maquette van Hartenhof vanavond maar even héél goed in de gaten houden...  ;)   ;)

Hoor ik daar een stille hint  ::)

Offline apple

• Sprookjes blijven een Belevenis
  • Zintuigers profiel Man
    • De Ersteling
Dus, wanneer komt die foto? :P
 Blog: pompidom

Offline Marwin

• Administrator
  • Zintuigers profiel Man
    • De Vijf Zintuigen
Beste mensen,

Hierbij wat detailfoto's van de maquette. Deze zijn met toestemming van de Efteling gemaakt.

Klik op een vergroting

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.
- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Timmert

• @cafedefeestneus
  • Zintuigers profiel Man
    • Café de Feestneus!
Prachtige foto's!

Wat gaat dit mooi worden :) Ook leuk om zo meteen het hele chique Raveleijn te kunnen zien!

Edit:

Volgens mij wordt dit straks een heel leuk hoekje, zeker als de bootjes van de Gondoletta hier voorbij varen.
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2011, 21:32 door Timmert »
Virtueel barhangen? Kom eens langs bij Café de Feestneus!

Vijf Zintuigen Forum » Efteling » Efteling Algemeen » Rijk der Fantasie: Hartenhof en Polles Keuken » Foto's Maquette Hartenhof (update)

Copyright © 1999-2013 Heraut Media.

De werken op deze website zijn auteursrechtelijk beschermd, bij verveelvoudiging van het werk is toestemming van de auteur nodig. Uitzondering hierop is het overnemen van nieuws, bronvermelding is daarbij verplicht. Uitingen van derden op deze site zijn niet per direct standpunten van Heraut Media. Dit is geen officiële Efteling website, deze vindt u hier.
Online: 51 gasten en 5 leden, totaal 56  
Dell Computers TheF4 - Piet Rullens Over Heraut Media